مخبر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمیسیون بهداشت مصمم است با تمام تولیدکنندگان محصولات غذایی که از سطح استاندارد مطلوبی برخوردار نیستند، برخورد شدید کند.

سلامت نیوز: مخبر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمیسیون بهداشت مصمم است با تمام تولیدکنندگان محصولات غذایی که از سطح استاندارد مطلوبی برخوردار نیستند، برخورد شدید کند.

محمد حسین قربانی در گفت و گو با فارس افزود: بازوی اجرایی و نظارتی مجلس شورای اسلامی، در حوزه بهداشت و سلامت مردم و امنیت محصولات غذایی، مجموعه وزارت بهداشت است.

 

وی با اشاره به اینکه افزایش نظارت به منظور جلوگیری از تخلف در حوزه امنیت غذایی، مسلماً بسیاری از مشکلات در این حوزه را کاهش خواهد داد، افزود: در این حالت کمتر شاهد بروز تخلفات در محصولات لبنی، برنج، روغن و سایر محصولات غذایی خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر متاسفانه محصولات غذایی بی کیفیت به صورت غیر استاندارد بسته بندی و توزیع می شود و این روند باعث بروز خسارت های فراوانی در چرخه تولید شده است، ادامه داد: کمیسیون بهداشت در حوزه سلامت مردم به خصوص امنیت غذایی جدیت خاصی دارد و از در این زمینه از سوی وزارت بهداشت، وزارت جهاد کشاورزی و موسسه استاندارد گزارش هایی را دریافت می کند.

 

مخبر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین خاطرنشان کرد: کمیسیون بهداشت مصمم است با تمام تولیدکنندگان محصولات غذایی که از سطح استاندارد مطلوب برخوردار نیستند، برخورد شدید کند.

 

قربانی تاکید کرد: وزارت بهداشت متولی مبارزه با تخلفات در حوزه سلامت است و قانون نیز با صراحت و شفافیت وجود دارد ضمن اینکه مجلس در این میان از هیچ کمکی به وزارت بهداشت برای تامین سلامت مردم فروگذار نمی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha