یکی از مسافران هواپیمایی که با 147 سرنشین آتش گرفته و در حال سقوط بود، توانست از لحظات اضطراب‌آور مسافران در داخل هواپیما فیلمبرداری کند و این فیلم را در سایت‌های اینترنتی به تماشای عموم بگذارد.

سلامت نیوز: یکی از مسافران هواپیمایی که با 147 سرنشین آتش گرفته و در حال سقوط بود، توانست از لحظات اضطراب‌آور مسافران در داخل هواپیما فیلمبرداری کند و این فیلم را در سایت‌های اینترنتی به تماشای عموم بگذارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، این مسافر که نامش فاش نشده به همراه خانواده‌اش از «لانگ بیچ» کالیفرنیا به مقصد تگزاس در پرواز بود که دقایقی پس از برخاستن هواپیما، یکی از موتورها آتش گرفت و علاوه بر برهم‌زدن تعادل هواپیما، دود غلیظی در فضای داخل آن پیچید. 142 مسافر و پنج خدمه پروازی بلافاصله پس از این حادثه برای رهایی از خفگی ماسک‌های اکسیژن را با کمک مهمانداران روی صورت‌شان گذاشتند و با دستور خلبان سرجایشان ماندند.
در فیلم این مرد صدای گریه کودکان و اعلام توجه‌های گاه به گاه خلبان از وضعیت هواپیما شنیده می‌‌شود. این فیلم تا لحظه فرود در فرودگاه مبدأ – لانگ بیچ- ادامه دارد.
به گفته سخنگوی فرودگاه کالیفرنیا در این حادثه هیچ‌کس آسیب ندیده و تنها چهار نفر از مسافران دچار شوک‌زدگی و مشکلات تنفسی شدند که سه نفر از آن‌ها در محل درمان شدند و یک نفر نیز راهی بیمارستان شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha