نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تشکیل کمیته ای به منظور بررسی سلامت مواد غذایی و کالای آسیب رسان به سلامت خبر داد و گفت: قوانین مرتبط با تخلفات حوزه سلامت در بحث مواد غذایی و خوراکی بازنگری می شود.

سلامت نیوز: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تشکیل کمیته ای به منظور بررسی سلامت مواد غذایی و کالای آسیب رسان به سلامت خبر داد و گفت: قوانین مرتبط با تخلفات حوزه سلامت در بحث مواد غذایی و خوراکی بازنگری می شود.

عبدالرحمان رستمیان در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: طبق قانون باید برای هر چه که به سلامتی مردم خدشه وارد می کند عوارض پرداخته شود و در صورت امکان با برخی موارد برخورد قانونی صورت گیرد.
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی در مورد کالاهای آسیب رسان به سلامت از سوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: قوانین مرتبط با تخلفات حوزه سلامت در بحث مواد غذایی و خوراکی نیاز به بازنگری دارد چرا که تا کنون بازدارنده نبوده اند و ضرورت دارد که وزارت بهداشت این موارد را مورد بازنگری قرار دهد.
وی در ادامه تأکید کرد: موضوع بازنگری قوانین مرتبط با تخلفات مواد غذایی در مجلس مطرح شده و در دستور کار قرار دارد.
این نماینده مجلس با تأکید بر برخورد جدی با متخلفان حوزه مواد غذایی خاطرنشان کرد: بعضا برخی محصولاتی که آسیب رسان هستند به سلامت مردم به تدریج موجب مرگ و میر می شوند و باید وزارت بهداشت اطلاع رسانی دقیقی داشته باشد.
رستمیان با تاکید بر اینکه سازمان های ملی استاندارد و غذا و دارو درباره سلامت و کیفیت مواد غذایی اظهار نظر می کنند، گفت: متاسفانه برخی اظهارنظرهای فاقد سند درباره سلامت مواد غذایی موجب تشویش و نگرانی مردم می ‌شود که با اطلاع رسانی صحیح وزارت بهداشت این مساله مرتفع می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha