سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه مشکل محیط زیست کشور فقط آلودگی هوا نیست، گفت: متأسفانه جایگاه محیط زیست کشور نسبت به گذشته تنزل پیدا کرده و مشکلات متعددی داریم که موجب شده تا محیط زیست کشور بیمار باشد.

سلامت نیوز: سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه مشکل محیط زیست کشور فقط آلودگی هوا نیست، گفت: متأسفانه جایگاه محیط زیست کشور نسبت به گذشته تنزل پیدا کرده و مشکلات متعددی داریم که موجب شده تا محیط زیست کشور بیمار باشد.

موید حسینی صدر در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه از لحاظ محیط زیست مشکلات فراوانی در کشور داریم به تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست اشاره کرد و گفت: متأسفانه در حال حاضر همه بخش های محیط زیست دچار چالش جدی است و این موجب شده تا محیط زیست وضعیت مناسبی نداشته باشد.


سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به عمده ترین مشکلات محیط زیستی در حال حاضر گفت: فاضلاب هایی که در بستر رودخانه ها رها می شوند، فاضلاب های شهری از جمله فاضلاب شهر پردیس در تهران، آزاد کردن فاضلاب کارخانه ها در رودخانه ها یکی از عمده ترین مشکلاتی است که علاوه بر بحران آب به آن نیز دچار هستیم.
وی ادامه داد: در بحث قطع درختان که به یک چالش جدی تبدیل شده هنوز نتوانستیم اقدام جدی انجام بدیم و درون شهرها و اطراف آن شدت پیدا کرده است، از طرفی در سال جاری آتش سوزی جنگل های مختلف نیز در این چالش سهم بسزایی داشته اند.
حسینی صدر با تأکید بر اینکه مشکل محیط زیست کشور فقط به هوا بسنده نمی شود، خاطرنشان کرد: در واقع نمی توانیم بگوییم مشکلات محیط زیست ما فقط در آلودگی هوا خلاصه می شود بلکه مشکلات متعددی داریم که این مشکلات موجب شده تا محیط زیست کشور بیمار باشد و وظایف سنگینی را پیش روی سازمان محیط زیست قرار داده است.
وی با بیان اینکه جایگاه محیط زیست کشور نسبت به گذشته تنزل پیدا کرده، تصریح کرد: ما نباید اقدامی انجام دهیم که موجب شود جایگاه محیط زیست کشور تنزل پیدا کند و انتظار داریم که صدمات وارد شده جبران شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha