جمعی از اعضای ستاد مركزی مجمع خیرین سلامت كشور عصر یكشنبه با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار كردند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار با اشاره به آیاتی از قرآن؛ انفاق را از مقدس‌ترین اعمال عنوان كرد و گفت: انسان‌های خیری كه تلاش می‌كنند به دیگران و نیازمندان سود برسانند انسان‌های ممتازی هستند كه با ایثار و از خودگذشتگی به دنبال رفع محرومیت از چهره جامعه هستند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاكید كرد: نفس حضور خیرین در جامعه، سازندگی و بالندگی را به همراه دارد و صرف نظر از میزان خدمات آن‌ها، اعمال آن‌ها نشان از وجود نوع دوستی و زنده بودن جامعه است.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به ظرفیت بخش خصوصی در بخش سلامت كشور، بر استفاده مناسب از این ظرفیت و حمایت از این بخش تاكید كرد و گفت: باید شرایط به گونه‌ای تسهیل شود كه مردم، خود به كمك بیایند و با استفاده از ظرفیت عظیم نیروهای مردمی و انسان‌های شریف، به محرومان جامعه خدمت‌رسانی شود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سیاست‌های مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام بر آمادگی مجمع در تهیه تدوین سیاست‌ در خصوص حمایت از خیرین و ترویج روحیه انفاق و ایثار؛ گفت:‌ باید سیاست‌هایی اتخاذ شود تا این گونه خدمت رسانی‌ها در جامعه تعمیق یافته و فضا برای حضور اقشار بیشتری از مردم در این گونه اعمال نوع دوستانه فراهم آید.

در ابتدای این دیدار "نیری" رییس ستاد مجمع خیرین سلامت كشور و هم‌چنین دكتر امیدوار رضایی از اعضای این مجمع در سخنانی به بیان نحوه شكل‌گیری این مجمع و اهداف آن پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha