معاون فنی اورژانس تهران از به كار گرفتن كلیه پایگاه‌های اورژانس با توان عملیاتی بالا در ماه رمضان به منظور كمك رسانی هر چه بهتر به روزه‌داران خبر داد.

دكتر معتمدی، در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در طول ماه رمضان بویژه بعد از نماز مغرب و عشاء تا هنگام سحر، كلیه پایگاه‌های اورژانس با توان عملیاتی بالا به منظور ارایه خدمات بهتر به روزه ‌داران به كار گرفته می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت‌های اورژانس در ماه رمضان گفت: اورژانس، هماهنگ با برنامه‌های ویژه ماه رمضان و برگزاری مراسم مختلف، در مكان‌های تجمع جمعیت حضور داشته و ارایه خدمت می‌كند.

به گفته دكتر معتمدی، همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن در مصلی در طول ماه رمضان، علاوه بر یك دستگاه آمبولانس پزشك‌دار، یك دستگاه موتور آمبولانس در این مكان استقرار داشته و از ساعت 3 بعدازظهر تا 12 شب به ارایه خدمت می‌پردازد. همچنین مطابق برنامه‌های برگزار شده در مسجد ارگ، آمبولانس‌های اورژانس در محل استقرار داشته و از نماز مغرب و عشاء تا پایان مراسم خدمت‌رسانی می‌كنند.

معاون فنی اورژانس تهران گفت: همزمان با ماه رمضان و بازگشایی مدارس، به منظور رفاه حال روزه ‌داران و دانش‌آموزان، آمبولانس‌های اورژانس در بیشتر میدان‌های شهر (حدود 70 تا 80 میدان شهر) مستقر شده و به ارایه خدمت می‌پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha