عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درخصوص بدهی بیمارستان های دولتی به شرکت های بیمه ای و پخش دارو گفت: میزان بدهی بیمارستان های دولتی رو به افزایش است.

بدهی هزار میلیاردی بیمارستان‌های دولتی به سازمان‌های بیمه‌ای و دارویی

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درخصوص بدهی بیمارستان های دولتی به شرکت های بیمه ای و پخش دارو گفت: میزان بدهی بیمارستان های دولتی رو به افزایش است.

احمد آریایی نژاد در گفت و گو با پانا، درباره بدهی بیمارستان های دولتی به بیمه ها گفت: یکی از بدهی های بیمارستان های دولتی علاوه بر بیمه ها، صنعت داروسازی کشور است که این رقم رو به افزایش است و باعث می شود میزان بدهی بیمارستان ها بیش از حد زیاد شود.


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: در حال حاضر دولت برای اجرای طرح تحول اعتبار خوبی را تخصیص داده اما این طرح موجب شده در برخی زمینه ها بدهی بیمارستان های دولتی به ویژه در بخش داروسازی افزایش پیدا کند.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: هر چند که با اجرای این طرح مردم برای تهیه دارو و تجهیزات از بیمارستان ‌ها خارج نمی شوند اما وزارت بهداشت باید اعتباراتی که در اختیار دارد، مدیریت شود.


این نماینده مجلس درباره رقم بدهی بیمارستان های دولتی به مراکز پخش دارو گفت: رقم بدهی به طور شفاف اعلام نشده اما این میزان کم نیست و طبق اعلام قبلی وزارت بهداشت بیش از هزار میلیاردتومان بدهی بیمارستان هاست که وزارت بهداشت باید مطالبات شرکت های دارویی و سازمان های بیمه ای را جبران کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha