مسئول طرح استقرار سیستم مدیریت در مدارس كشور وزارت بهداشت با این توضیح كه كسب تك ستاره سبز جز به معنای دارا بودن حداقل‌های ایمنی و سلامت در مدارس نیست، گفت: از 150 مدرسه ای كه از مدارس غیرانتفاعی، دولتی و مناطق محروم و برخوردار در شهرها انتخاب شده بودند هیچ یك موفق به كسب تك ستاره سبز نشدند.

مهندس میرمسیح مسلحی عقیلی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این كه این مدارس فاقد راه‌های خروج اضطراری در مواقع اورژانسی بودند، افزود: ازاین رو براساس هماهنگی به عمل آمده با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس وزارت آموزش و پرورش مقرر شد كه در مسایل تیپ مدارس تغییرات اساسی حاصل شود.

وی با بیان این كه هم اكنون بازنگری در نقشه‌های مدارس در دستور كار قراردارد، یادآور شد: با استقرار این سیستم مدیریتی امتیازهایی برای دارا بودن و حفظ استانداردها لحاظ می‌شود.

مسئول طرح استقرار مدیریت در مدارس كشور وزارت بهداشت رسالت اصلی این وزارتخانه را حفظ و ارتقاء سطح سلامت كل جامعه بالاحض دانش آموزان این آینده سازان كشور برشمرد و افزود: دانش آموزان و مدارس پایه‌ای‌ترین ارگان اجتماع به شمار می روند از این رو مدل استقرار سیستم مدیریت برای مدارس با هدف رتبه داركردن طراحی و اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha