نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض به موضوعات مختلف کاری سهل و آسان است ولی باید به جای اعتراض کردن راه حل ارائه کنیم.

سلامت نیوز: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض به موضوعات مختلف کاری سهل و آسان است ولی باید به جای اعتراض کردن راه حل ارائه کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در دیدار با اعضای شورا و شهردار شهر سردرود که با همراهی فرماندرا تبریز و امام جمعه شهر سردرود برگزار شد، اظهار کرد: در قبال مشکلات کشور همه باید خود را مسئول بدانیم و شایسته نیست که همدیگر را متهم کنیم چرا که راه حل برون رفت از مشکلات در درجه اول وحدت و همدلی است.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک توجه به ایده آل ها باید مد نظر باشد اما با در نظر گرفتن محدودیت های موجود بدون شک ایده آل ها ممکن نخواهند بود و باید با توجه به داشته هایمان انتظار داشته باشیم.

پزشکیان با اشاره به قدم های مثبت دولت در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: برای مثال اگر در حوزه بهداشت و درمان بگوییم کاری نشده است بی انصافی کرده ایم.

وی با اشاره به تصمیم مجلس برای برون رفت از مشکلات حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور گفت: مجلس بعد از ساعت ها کار کارشناسی با در نظر گرفتن یک درصد از ارزش افزوده و 10 درصد از محل هدفمندی یارانه ها تلاش کرد به صورت ریشه ای به موضوع بهداشت و درمان بپردازد.

نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل ما در کشور این است که هر فردی خود را کارشناس می داند و تصور می کند که می تواند در همه امور دخالت کرده و نظر دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha