دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 12134

سایت بانک ایده سلامت ایران به منظور افزایش امنیت و سرعت ارایه خدمات بارگذاری شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی ،‌" بانک ایده سلامت " برای ترویج و ارتقای ایده پردازی در حوزه سلامت کشور بارگذاری می شود .
بر اساس این گزارش ، بانک ایده سلامت ، اردیبهشت ماه سال جاری توسط اتاق فکر سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور دکتر " کامران باقری لنکرانی " وزیر بهداشت و درمان و آمورش پزشکی و دکتر طبیبی ریاست جهاد دانشگاهی گشایش یافت .
در این گزارش آمده است : این اولین ابتکار در سطح ملی به منظور ثبت ایده های سلامت و استفاده از آنها در رفع مشکلات این حوزه با حفظ حقوق مالکیت معنوی برای ایده پردازان طراحی شده که با ترویج ایده پردازی ، نوآوری و تفکر خلاق در جهت کمک به ایجاد ، حفظ و ارتقای عادلانه سلامت در جامعه به گردآوری و ساماندهی ایده های صاحب نظران ، دانش پژوهان و عموم علاقمندان به حوزه سلامت می پردازد.
همچنین این بانک به آدرس اینترنتی www.inib.ir آماده دریافت ایده ها و نقطه نظرات علاقمندان است .
این گزارش همچنین از برگزاری نخستین همایش ملی سلامت و توسعه پایدار " به همت اتاق فکر سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با شعار " سلامت ، محور توسعه پایدار " در آبان ماه سال جاری خبر داد .
بر اساس این گزارش این همایش باهمکاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ، شهرداری تهران ، دانشگاه شهید بهشتی ، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سایر نهادهایس علمی و اجرایی کشور برگزار خواهد شد .
همچنین پایگاه اینترنتی www.hsdseminar.ir آماده دریافت صاحبنظران این حوزه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha