چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

اعضای باند سارقان خشن با راه اندازی قهوه خانه در حاشیه جاجرود با تهدید قمه از مشتریان خود اخاذی می كردند.

سلامت نیوز: اعضای باند سارقان خشن با راه اندازی قهوه خانه در حاشیه جاجرود با تهدید قمه از مشتریان خود اخاذی می كردند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد،دهم خرداد امسال فردی با مراجعه به كلانتری 146 حكیمیه با طرح شكایتی گفت: همراه دوستم از شمال به سمت تهران در حركت بودیم. حدود ساعت یك بامداد پس از پل جاجرود برای خرید چای در یك قهوه خانه سیار واقع در بیابان های حاشیه جاده توقف كردیم. چند جوان در آنجا حضور داشتند كه به نظر در وضعیت مناسب و طبیعی قرار نداشتند. آنها به طرف ما حمله ور شده و با چاقو و شمشیر ما را مجروح كردند و تمام اموال همراه ما را از قبیل پول، طلاو گوشی تلفن همراه زورگیری كردند. در حالی كه دوستم از ناحیه شكم دچار جراحت بسیار شدیدی شده بود، از آنها درخواست و خواهش كردم تا حداقل اجازه دهند تا وی را به بیمارستان برسانم. به این بهانه توانستیم از آن مهلكه جان سالم به در ببریم.

دوستم را به سرعت به بیمارستان رساندم كه بلافاصله به اتاق جراحی منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت. با آغاز رسیدگی به پرونده، كارآگاهان متوجه شدند كه این قهوه خانه سیار كه در مسیر بازگشت جاده تهران - بومهن قرار دارد به مكانی برای شرب خمر، میهمانی های شبانه و همچنین تردد اراذل و اوباش منطقه تبدیل شده است. در ادامه و با شناسایی سه نفر به عنوان سارقان زورگیر، كارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران به این قهوه خانه مراجعه و موفق به دستگیری سه نفر شدند كه این مكان را به صورت غیرقانونی دایر كرده بودند. این سه متهم پس از انتقال به اداره پنجم و شناسایی از سوی شاكی پرونده، به زورگیری از شاكی و دوستش و همچنین ده ها فقره زورگیری با استفاده از موتوسیكلت های سرقتی اعتراف كردند.

متهمان در اعترافات خود عنوان كردند: موتوسیكلت های طرح هوندا 125 را در خاك سفید، میدان رهبر و جشنواره سرقت كرده و با آنها در مناطق مختلف شهر به ویژه در محدوده تهرانپارس، سیدخندان، استخر و... اقدام به زورگیری می كردیم. سرهنگ كارآگاه محمد اشراقی، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به ده ها فقره سرقت و زورگیری در مناطق مختلف شهر تهران، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و هر سه متهم جهت انجام تحقیقات و شناسایی جرایم ارتكابی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جوادی ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 1
    جای نگرانی نیست دوروز دیگر آزادمی شوند