چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

انشعاب آب 13 مدرسه زابل بدلیل بدهی قطع شده استمدیر آموزش و پرورش زابل گفت : انشعاب آب 13 مدرسه این شهرستان بدلیل بدهی از سوی شرکت آب و فاضلاب قطع شده است.

سلامت نیوز: انشعاب آب 13 مدرسه زابل بدلیل بدهی قطع شده استمدیر آموزش و پرورش زابل گفت : انشعاب آب 13 مدرسه این شهرستان بدلیل بدهی از سوی شرکت آب و فاضلاب قطع شده است.
 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، منصور کیانی افضلی در نشست شورای آموزش و پرورش با تقدیر از تمام دستگاههای اجرایی بابت همکاری با آموزش و پرورش افزود: کاهش سرانه مدارس موجب بروز مشکل در زمینه پرداخت هزینه های آب و برق و بدهکاری چند ساله برای مدارس شده است.

وی با بیان اینکه قطعی آب مدارس باعث بحران خواهد شد از شرکت آب و فاضلاب خواست تا نسبت به قسط بندی بدهکاریها و وصل مجدد انشعابات آب مدارس اقدام کند.

مدیر آموزش و پرورش زابل با اشاره به افزایش چهار درصدی آمار ورودی دانش آموزان نسبت به سال گذشته گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید 31 هزار و 440 دانش آموز در 164 واحد آموزشی به بهره گیری از دو هزار 314 کادر اداری و آموزشی مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی تاکید کرد: هر چه بیشتر پوشش تحصیلی خود را افزایش دهیم درصد بی سوادی کم و از انحرافات اجتماعی کاسته خواهد شد.

کیانی اظهار داشت: تعمیر و تجهیز 800 میز و نیمکت، رنگ آمیزی 25 مدرسه و توزیع 200 سطل رنگ، توزیع کتب درسی قبل از آغاز مدارس، ساماندهی 120 تاکسی برای سرویس دانش آموزان و برگزاری کلاس های توجیهی برای رانندگان از سوی راهنمایی و رانندگی، سازماندهی و صدور ابلاغ انشایی برای تمامی معلمان از جمله اقدامات انجام شده برای شروع سال تحصیلی جدید است.

در ادامه رییس شرکت آب و فاضلاب زابل با بیان اینکه نگاه به آموزش و پرورش نگاه فرهنگی است گفت: با وجودی که در سالهای گذشته قطعی آب به علت بدهی انجام شده اما آموزش و پرورش اقدامی برای پرداخت بدهی هزینه های آب مصرفی نکرده است.

حبیب اعلایی افزود: شرکت برق در صورت بدهی مشترک، انشعاب را قطع می کند و به همین سبب مشترکان به اجبار هزینه های برق مصرفی خود را پرداخت می کنند و مدارس نیز اکنون بدهی به این شرکت ندارند.

وی ادامه داد: چنانچه اداره آموزش و پرورش مبالغی از بدهی مدارس را پرداخت کند نسبت به وصل انشعابات اقدام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha