رئیس سازمان بیمه سلامت ایران از موافقت کمیسیون بهداشت با پیشنهاد سازمان بیمه سلامت برای مکلف شدن دولت در تجمیع بیمه‌ها خبر داد و گفت: در صورت تصویب نهایی شاهد رفع موانع تجمیع بیمه ها ظرف یک سال آینده خواهیم بود.

رفع بلاتکلیفی تجمیع بیمه‌ها ظرف یک‌سال آینده

سلامت نیوز: رئیس سازمان بیمه سلامت ایران از موافقت کمیسیون بهداشت با پیشنهاد سازمان بیمه سلامت برای مکلف شدن دولت در تجمیع بیمه‌ها خبر داد و گفت: در صورت تصویب نهایی شاهد رفع موانع تجمیع بیمه ها ظرف یک سال آینده خواهیم بود.

انوشیروان محسنی‌بندپی در گفت وگو با خانه ملت٬ از موافقت نمایندگان کمیسیون بهداشت مجلس با پیشنهاد سازمان بیمه سلامت برای مکلف شدن دولت در تجمیع بیمه‌ها خبر داد و گفت: نمایندگان با الحاق موادی به ماده 49 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موافقت کردند که بر این اساس ظرف یک سال آینده شاهد  تجمیع تمامی بیمه‌ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مواد 47، 48 و 49 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به سازو کار بیمه‌ای نظام سلامت تاکید دارد، ادامه داد: با الحاق موادی به ماده 49 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مشکلات موجود بر سر راه تجمیع بیمه‌ها مرتفع خواهد شد.

محسنی بندپی با بیان اینکه با تجمیع بیمه‌ها ارایه خدمات درمانی به افراد بهتر صورت خواهد گرفت٬ افزود: تنوع در بیمه‌ها موجب اجرایی نشدن عدالت میان مردم شده که با پیشنهاد سازمان بیمه سلامت به کمیسیون بهداشت مجلس و موافقت اعضای این کمیسیون این موضوع مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون طبق قانون دولت مجاز به تجمیع بیمه‌ها بوده است٬ گفت: با ایجاد تکلیف در دولت برای اجرای این مهم و تصویب طرح و لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تسریع در عملیاتی شدن آن را شاهد خواهیم بود.

محسنی‌بندپی گفت: پیشنهاد ایجاد تکلیف برای دولت در تجمیع بیمه‌ها در بند 49 طرح و لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مطرح شده است.

رئیس سازمان بیمه سلامت یادآور شد: با تصویب طرح و لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بلاتکلیفی بیمه‌ها رفع خواهد شد./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha