سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره تایید آلودگی بنزین وارداتی گفت: کمیته بررسی این مساله گزارشی تهیه کرده که هم اکنون در اختیار هیات رئیسه مجلس است.

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره تایید آلودگی بنزین وارداتی گفت: کمیته بررسی این مساله گزارشی تهیه کرده که هم اکنون در اختیار هیات رئیسه مجلس است.

حسن تأمینی در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه آلودگی بنزین‌ های وارداتی و تولیدی پتروشیمی ‌ها در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: اگر بنزین تولید داخل کشور پاسخگوی نیاز داخلی نباشد باید بدون هیچ حاشیه واردات این محصول را داشته باشیم اما در عین حال باید بنزین وارداتی از سلامت برخوردار باشد.


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره پیگیری آلودگی بنزین ‌‌ها اظهار داشت: در این راستا با توجه به حساسیتی که درباره آلودگی بنزین مطرح شد کمیته ای تشکیل شد تا این مساله را پیگیری کند. البته قرار شد این کمیته آلودگی بنزین وارداتی و تولیدی پتروشیمی ها را مورد بررسی قرار دهد.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به جلساتی که کمیته مذکور با مسئولان و کارشناسان مربوطه داشت، گزارشی تهیه شده که در اختیار هیأت رئیسه مجلس قرار دارد تا وضعیت بنزین‌ آلوده وارداتی و تولیدی پتروشیمی‌ ها تعیین تکلیف شود.


این نماینده مجلس اضافه کرد: در حال حاضر نمی‌ توان اعلام کرد که آلودگی بنزین وارداتی و تولید پتروشیمی ها تأیید می شود یا نه اما از آنجا که بنزین به طور مستقیم به سلامت مردم مرتبط می شود باید این مساله به طور جدی بررسی و نتیجه آن نیز اعلام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha