معاون اداری و مالی سازمان تأمین‌اجتماعی از تلاش مستمر برای فراهم شدن امکان ارائه خدمات آنی صدور و تمدید دفترچه‌های درمانی خبر داد.

سلامت نیوز: معاون اداری و مالی سازمان تأمین‌اجتماعی از تلاش مستمر برای فراهم شدن امکان ارائه خدمات آنی صدور و تمدید دفترچه‌های درمانی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر رضا راعی گفت: علیرغم مهلت زمانی زیادی که برای پرداخت حق‌بیمه در نظر گرفته شده است، اغلب مخاطبان سازمان تأمین‌اجتماعی، پرداخت حق‌بیمه را به آخرین روز مقرر موکول می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی و اجرای طرح شاپرک، به بیمه‌شدگان و کارفرمایان محترم توصیه می‌شود به منظور دریافت خدمات به‌هنگام، حداقل 72 ساعت قبل از مهلت مندرج در برگ پرداخت نسبت به واریز حق‌بیمه اقدام و سپس برای تمدید و صدور دفترچه درمان به دفاتر کارگزاری و شعب ذیربط مراجعه کنند.

راعی ضمن اشاره به امکان پرداخت حق‌بیمه از طریق بانک‌های رفاه کارگران، تجارت، ملی، ملت، صادرات، کشاورزی و سپه اظهار داشت: از آنجا که شناسه پرداخت در هر ماه با ماه بعد متفاوت است، نمی‌توان از شناسه مندرج بر روی یک برگ پرداخت برای پرداخت حق‌بیمه در ماه‌های بعد استفاده کرد.

وی همچنین به هنگام پرداخت حق بیمه، دقت در ثبت شناسه 17 رقمی مندرج در برگ پرداخت که مختص ذینفع و شامل اطلاعاتی از قبیل کد شعبه مربوطه، سال و ماه مورد نظر است را برای تسریع در دریافت، خدمات مورد تأکید قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha