مدیر خدمات پس از فروش شرکت عقاب افشان گفت: از زمان تعلیق کارت هوشمند 134 اتوبوس اسکانیا به دلیل دستکاری‌های متعدد رانندگانشان در سیستم خودرو تا کنون تنها 41 اتوبوس برای کنترل به مراکز خدمات پس از فروش شرکت مراجعه کرده‌اند.

سلامت نیوز: مدیر خدمات پس از فروش شرکت عقاب افشان گفت: از زمان تعلیق کارت هوشمند 134 اتوبوس اسکانیا به دلیل دستکاری‌های متعدد رانندگانشان در سیستم خودرو تا کنون تنها 41 اتوبوس برای کنترل به مراکز خدمات پس از فروش شرکت مراجعه کرده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مهندس نوروزی با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبه پنجاه و دومین نشست کمیسیون ایمنی راه ها تاکنون کارت هوشمند تردد 115 اتوبوس برون شهری اسکانیا به علت انجام تغییرات عمده و دستکاری صورت گرفته توسط سازمان راهدرای و حمل ونقل جاده ای به حالت تعلیق درآمده است که برای دریافت مجدد این کارت باید برای رفع دستکاری‌های صورت گرفته به مراکز خدمات پس از فروش شرکت عقاب افشان مراجعه کنند.

وی با اشاره به این که115 اتوبوسی که کارت هوشمند آنها تعلیق شده هنوز مراجعه‌ای به مراکز خدمات پس از فروش شرکت عقاب افشان نداشته‌اند افزود: به نظر می‌رسد این اتوبوس‌ها همچنان به صورت غیرقانونی در حال تردد در جاده‌های کشور هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha