چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 12160

صدای مشاور/عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد این برنامه چهارشنبه با حضور اقای دکتر سید محمود اسحاق حسینی فوق تخصص گوارش و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به موضوع روزه داری در بیماران متلا به مشکلات گوارشی میپردازد .

صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .
  " زیر پوست شهر"

زیر پوست شهر عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به موضوعات زندگی در کلان شهر و مشکلات و معضلات آن در آیتم های مختلف می پردازد. این برنامه روز چهار شنبه  با حضور آقای دکتر مساعدیان به موضوع ورزشهای رقابتی و المپیک  و با حضور دکتر ابراهیمی مقدم به موضوع انتخاب همسرو دوران نامزدی می پردازد .  این برنامه به سردبیری و تهیه کنندگی خانم رویا یمینی ساعت 15 پخش می شود .

بزهکاری و نوجوانی
عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی علل بزهکاری در جامعه و راهکارهای پیشگیری از آن میپردازد .
خانم معصومی فرد سردبیر این برنامه گفت : طی آمار بدست آمده روند بزهکاری و ارتکاب جرم روز به روز در حال افزایش است و بسیاری از رفتارهای کودکان و نوجوانان زمینه ای است که در آینده تبدیل به جرم اجتماعی شود ولی فرد یا والدین آن نسبت به آن بی اهمیت هستند . مانند دروغ گویی ، غیبت های پنهانی از مدرسه و ... که ما از طریق این برنامه و با حضور کارشناسان و روانشناسان آن را به مردم معرفی میکنیم .
برنامه بزهکاری و نوجوانی به کارشناسی دکتر محسنی مدیر کانون اصلاح و تربیت روزهای چهارشنبه ساعت 13 پخش می شود این برنامه 13 شهریور به موضوع بزه کاری و سوء رفتار با کودکان میپردازد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha