صندوق خیریه "حمایت سبز" با هدف کمک بلاعوض به پرستاران عضو سازمان نظام پرستاری ،که آسیب دیده و نیازمند یاری هستند، با تصویب شورای عالی سازمان نظام پرستاری تاسیس شد.

این صندوق به منظور جمع آوری کمک های خیرخواهانه اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت مستقل ، رواج فرهنگ اسلامی ایثار و افزایش حس تعاون و بشر دوستی در بین پرستاران ایجاد شده است.
کمک به رفع مشکلات مادی کادر پرستاری نیازمند در اثر وقوع حوادث غیر مترقبه و بیماری ها و کمک به بازماندگان پرستارانی که در اثر حوادث شغلی از دنیا رفته اند ، ازجمله اهداف تاسیس این صندوق اعلام شده است.
این گزارش می افزاید : منابع مالی این صندوق از طریق کمک های بلاعوض پرستاران و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی ،‌خارجی ، موسسات و شرکت های تجاری وابسته به سازمان نظام پرستاری و نذورات مردم تامین می شود .
همچنین صندوق حمایت سبز دارای هیات امنایی متشکل از هفت نفر است که در هر دوره نظام پرستاری انتخاب شده و وظیفه آنان بررسی راه های جذب منابع مالی و تصویب میزان کمک به افراد نیازمندد است .
بر اساس آیین نامه این صندوق، درخواست کمک مالی به پرستاران نیازمند از سوی پرستاران ذی نفع ، خانواده وی ، روسای هیات مدیره های نظام پرستاری شهرستان ها ، اعضای شورای عالی و مسوولین سازمان مرکزی به هیات مدیره شهر مربوطه ارایه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha