دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 121934

مشخص کنید کودک شما در ساعات مدرسه چه حمایت‌هایی را نیاز دارد و بهتر است با مشورت پزشک، اطمینان حاصل کنید که تمامی نیاز‌های فرزندتان را در نظر گرفته‌اید.

سلامت نیوز: مشخص کنید کودک شما در ساعات مدرسه چه حمایت‌هایی را نیاز دارد و بهتر است با مشورت پزشک، اطمینان حاصل کنید که  تمامی نیاز‌های فرزندتان را در نظر گرفته‌اید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابت بهتر است قبل از شروع مدرسه با مسئولین مدرسه مانند مدیر، معاون و معلم کلاس در مورد دیابت فرزندتان صحبت کنید و اطمینان حاصل کنید که  گفتگو را با فرد مناسبی انجام دهید.


با در نظر گرفتن سن فرزندتان در مورد دیابت  و مدیریت آن در مدرسه با وی صحبت کنید.با توجه به تفاوت‌های فردی و پزشکی کودکان مبتلا به دیابت پیشنهاد می‌شود موضوعات زیر را هنگام ورود فرزندتان به مدرسه در نظر داشته باشید:

آیا فرزند شما در طول ساعات حضور در مدرسه نیاز به تزریق انسولین دارد؟ 

آیا برای تزریق انسولین نیاز به کمک دیگران هم دارد؟

آیا برای اندازه‌گیری قند خون نیاز به کمک دیگران دارد؟

چه زمانی باید قند خونش مورد اندازه‌گیری قرار گیرد و بهتر است در چه سطحی باشد؟

آیا نیاز به خوردن میان وعده در زمان‌های مشخصی دارد؟

آیا معلم و مسئولین مدرسه علائم  کاهش قند خون ( هیپوگلایسمی) و افزایش قند خون ( هایپر گلایسمی)  را می‌شناسند؟

و در این زمان چگونه باید عمل کنند؟ 

آیا فرزندتان به مکان آرام و مخصوصی برای تزریق انسولین نیاز دارد؟

در موارد اضطراری مسئولان مدرسه باید با چه کسی تماس بگیرند؟ ( بهتر است حداقل دو شماره تماس برای موارد اضطراری در اختیار مدرسه قرار دهید). 

با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، در نظر داشتن پاسخ مناسبی برای سوالات فوق می تواند به شما اطمینان خاطر و به فرزندتان آرامش دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha