دیر بیمارستان مکه‌مکرمه مرکز پزشکی حج و زیارت اعلام کرد:درمانگاه‌های ایران در عرفات و منا همزمان با ورود زائران به مشاعر مقدسه آماده خدمت‌رسانی هستند و هم‌اکنون کار انتقال تجهیزات و آماده‌سازی این درمانگاه‌ها در حال اجرا و رو به اتمام است.

سلامت نیوز: مدیر بیمارستان مکه‌مکرمه مرکز پزشکی حج و زیارت اعلام کرد:درمانگاه‌های ایران در عرفات و منا همزمان با ورود زائران به مشاعر مقدسه آماده خدمت‌رسانی هستند و هم‌اکنون کار انتقال تجهیزات و آماده‌سازی این درمانگاه‌ها در حال اجرا و رو به اتمام است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر فاضل شیرخانی که در حین حضور در منا و عرفات و ارائه برنامه آشنایی سرگروه‌ها و مسئولان مرکز پزشکی حج با این مناطق گفت: درمانگاه عرفات از چهارشنبه و درمانگاه منا از پنج‌شنبه، آماده ارائه خدمات هستند.

وی همچنین از فوت دومین زائر ایرانی (و در مجموع چهارمین زائر) در مکه‌مکرمه خبر داد و گفت: مرحوم علی پورکاظمیانی، ۷۲ ساله از زائران بوشهر بوده که در داخل مسجدالحرام دچار سکته قلبی شده و متاسفانه درگذشته است.

مدیر بیمارستان مکه بیشتر مراجعات صورت‌گرفته به مراکز درمانی ایران را ناشی از کوفتگی عضلات اعلام و تاکید کرد که موارد مربوط به سرماخوردگی و مشکلات تنفسی نیز در رده‌های بعدی قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha