سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 122062

اگر قرار باشد دهه بعدی از زندگی‌تان بسیار متفاوت از دهه‌ای که گذرانده‌اید، باشد به چه تغییری نیاز دارید؟ اگر در جواب دادن به این سوال با خودتان صادق باشید تغییرات بسیار چشمگیری را در زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

سلامت نیوز: اگر قرار باشد دهه بعدی از زندگی‌تان بسیار متفاوت از دهه‌ای که گذرانده‌اید، باشد به چه تغییری نیاز دارید؟ اگر در جواب دادن به این سوال با خودتان صادق باشید تغییرات بسیار چشمگیری را در زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

برای مثال به دست آوردن درآمد بیشتر، ازدواج، شغل بهتر، سکونت در شهر یا محله دیگر، کم کردن هزینه‌ها و سبک زندگی یا تفریح و سفر بیشتر می‌تواند یکی از جواب‌های شما به این سوال باشد، اما یکی دیگر از سوالاتی که می‌تواند تغییر خوبی در زندگی‌تان ایجاد کند سوال در مورد موفقیت شماست.

از خودتان بپرسید به دست آوردن چه چیزی به‌عنوان یک موفقیت بزرگ برایتان به حساب می‌آید؟ برای مثال پدر یا مادرشدن؟ تولید یک محصول خاص و منحصر به‌فرد؟ به دست آوردن یک مهارت خاص؟ و... بعد از جواب دادن به این پرسش‌ها ببینید تا چه اندازه از وقتتان را برای محقق کردن این اهداف صرف کرده‌اید و برای کسب موفقیت‌هایی که خوشایند شماست، چه تغییراتی در خودتان به وجود آورده‌اید. با این راهکار زندگی متفاوتی در انتظار شماست.

منبع: هفته نامه زندگی مثبت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha