مدیر کل دفتر ارزیابی، فناوری و تدوین استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت گفت: با اجرای کتاب ارزشگذاری نسبی خدمات سلامت و رشد درآمد بیمارستان‌ها، خود به خود سهم تمام کارکنان از جمله غیرپزشکان رشد می‌کند.

سلامت نیوز: مدیر کل دفتر ارزیابی، فناوری و تدوین استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت گفت: با اجرای کتاب ارزشگذاری نسبی خدمات سلامت و رشد درآمد بیمارستان‌ها، خود به خود سهم تمام کارکنان از جمله غیرپزشکان رشد می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا اولیایی منش ضمن بیان این که اجرای کتاب جدید ارزشگذاری نسبی خدمات سلامت، علاوه بر پزشکان، مزایایی نیز برای کارکنان غیرپزشک دارد، اعلام کرد: این کتاب منبع توزیع کارانه برای کل گروه‌های پزشکی است نه فقط پزشکان.

به گفته وی تا به حال روند پرداخت کارانه به گروه‌های پزشکی به این صورت بوده که بخشی از درآمد بیمارستان به پزشک و بخش دیگر به کارکنان غیرپزشک تعلق می‌گرفت. این در حالیست که با اجرای کتاب ارزشگذاری نسبی خدمات سلامت و رشد درآمد بیمارستان‌ها، خود به خود سهم کارانه تمام کارکنان از جمله غیرپزشکان رشد می‌کند.

مدیر کل دفتر ارزیابی، فناوری و تدوین استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت همچنین توضیح داد: در راستای رشد درآمد بیمارستان‌ها، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور به تشکیل کارگروهی داد تا سهم کارانه گروه‌های مختلف پزشکی مورد بازنگری قرار گیرد.

وی در پایان اضافه کرد: این کارگروه تشکیل شده و بزودی بازنگری صورت می‌گیرد تا زمینه لازم برای تشویق‌ها و دریافتی‌های بیشتر برای کارکنان غیرپزشک فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha