یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 12241

برنامه زاویه پنهان عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی آگهی ها و تبلیغات روزنامه ها و سایر رسانه ها درباره خدمات بهداشتی درمانی با حضور کارشناسان و مسئولان می پردازد.

و توضیحات لازم را در ارتباط با صحت و سقم مطالب  بیان می کنند. این برنامه روز یک شنبه 16 شهریور با حضور آقای مقیمی مدیر کل نظارت سازمان نظام پزشکی به موضوع همایش ساماندهی تبلیغات پزشکی  می پردازد . زاویه پنهان روزهای یک شنبه ساعت 05/14 پخش می شود .
ماه نو
 عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که بمناسبت ماه رمضان پخش میشود .
لیلا عظیمی جیران سردبیر این برنامه گفت : ما در این برنامه به آیتم های مختلف همچون  مناجات با خداوند و احادیث ، اخبار مربوط به سلامت و بحث کارشناسی میپردازیم . ایشان در ادامه گفت : در این برنامه با حضور دکتر وفا ، الگوهای غذایی در ماه مبارک رمضان همچون خرما ،آب هندوانه ، نفخ شکم ، غذاهای انرژی زا مورد بررسی قرار میگیرد . این برنامه هر روز تا پایان ماه  مبارک رمضان ساعت 30/6 پخش میشود .

 صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد این برنامه یکشنبه با حضور اقای دکتر جمشیدی فوق تخصص روماتولوژی  و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به موضوع روماتیسم مفصلی   میپردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .
سفره سلامتی
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به بررسی نوع تغذیه مناسب با شرایط جسمانی افراد از قبیل تغذیه شیر خواران ، تغذیه کودکان ، تغذیه نوجوانان و جوانان ، تغذیه سالمندان ، تغذیه ورزشکاران ، تغذیه مادران باردار و شیرده میپردازد این برنامه یک شنبه به موضوع تغذیه در ماه مبارک رمضان  می پردازد . سفره سلامتی هر روز  به سردبیری آقای دکتر خواجه ای ساعت 30/13 پخش میشود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha