پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

در حالی از حادثه قبلی ریلی در لرستان چند هفته ای نمی گذرد که بازهم با وقوع حادثه در بین دو ایستگاه تنگ پنج و تنگ هفت در محدوده استان لرستان محور ریلی جنوب مسدود شد.

سلامت نیوز: در حالی از حادثه قبلی ریلی در لرستان چند هفته ای نمی گذرد که بازهم با وقوع حادثه در بین دو ایستگاه تنگ پنج و تنگ هفت در محدوده استان لرستان محور ریلی جنوب مسدود شد.

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان در گفتگو با مهر اظهار داشت: یک قطار باری عصر امروز چهارشنبه در داخل تونل موجود در مسیر بین دو ایستگاه تنگ پنج و تنگ هفت دچار حادثه شد.

رضا آریایی با اشاره به وقوع این حادثه در مرز دو استان لرستان و خوزستان افزود: در جریان این حادثه واگن های این قطار باری از هم جدا شده و به خط آهن آسیب وارد کرده است.

وی با بیان اینکه ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز چهارشنبه گزارش وقوع این حادثه به مدیریت بحران ارائه شد افزود: نیروهای فنی راه آهن در حال تعمیر مسیر هستند ولی این کار چندین ساعت به طول خواهد انجامید.

آریایی با اشاره به ارائه درخواست برای اعزام اتوبوس به منطقه برای انتقال مسافران قطاهای موجود در مسیر افزود: در این راستا مطابق روال حوادث گذشته 40 دستگاه اتوبوس از طریق اداره کل حمل و نقل و پایانه های لرستان و شهرداری بروجرد برای انتقال مسافران تهیه و اعزام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha