بیمارستان امام حسین(ع) هشترود که برای 60 هزار نفر ساخته شده در حال حاضر به 200 هزار نفر ارائه خدمات می‌دهد و از روز شنبه تا چهارشنبه دکتر دارد اما پزشکان آن پنجشنبه و جمعه در مرخصی هستند.

بیمارستانی که پزشکان آن پنج‌شنبه و جمعه به مرخصی می‌روند

سلامت نیوز: بیمارستان امام حسین(ع) هشترود که برای 60 هزار نفر ساخته شده در حال حاضر به 200 هزار نفر ارائه خدمات می‌دهد و از روز شنبه تا چهارشنبه دکتر دارد اما پزشکان آن پنجشنبه و جمعه در مرخصی هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس از هشترود، حسن مستفید فرماندار هشترود شامگاه جمعه در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان امام حسین(ع) هشترود گفت: امکانات درمانی این بیمارستان باید افزایش یابد.

وی افزود: این بیمارستان برای 60 هزار نفر جمعیت این شهرستان ساخته شده اما در حال حاضر به بیش از 200 هزار نفر از جمله جمعیت شهرستان چاراویماق، روستاهای شهرستان‌های بستان‌آباد و میانه، مصدومان حوادث جاده‌ای آزادراه پیامبر اعظم(ص) و جاده هشترود مراغه و جمعیت سیار در فصول مختلف خدمات ارائه می‌دهد.

فرماندار شهرستان هشترود از کمبود پزشک متخصص در این بیمارستان انتقاد کرد و گفت: باید تعداد پزشکان متخصص در این بیمارستان ارتقاء یابد و حداکثر دو نفر از متخصصان در هر رشته در مواقع ضروری در این بیمارستان باشد.

مستفید اضافه کرد: عدم وجود بعضی پزشکان نیز در این شهر موجب نارضایتی مردم شده است و دانشگاه علوم پزشکی باید نسبت به تامین پزشک متخصص این شهرستان‌ها اقدام کند.

فرماندار هشترود خواستار احداث کلینیک شبانه‌روزی در داخل شهر برای ارائه خدمات هرچه بهتر به بیماران سرپایی شد.

پزشکان به وظایف خود پایبند باشند

حجت‌الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه هشترود نیز در این جلسه خواستار اعتمادسازی مردم و جلب رضایت هرچه بهتر مردم در ارائه هر چه بهتر خدمات‌درمانی در بیمارستان از سوی مسئولان شد و گفت: پزشکان باید به انجام وظایف محوله خود در داخل بیمارستان پایبند باشند و با برخورد خوب خود با بیماران آنها را راضی نگه دارند.

حمید قربانی‌افخمی رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود در ادامه این نشست بیان داشت: در حال حاضر 17 پزشک در این بیمارستان به انجام خدمان پزشکی مشغول هستند که از این تعداد شش پزشک در اورژانش ارائه خدمت می‌کنند و این تعداد جوابگوی مراجعه‌کنندگان نیست.

وی افزود: پزشکان این بیمارستان در طول ایام هفته از شنبه تا چهارشنبه ویزیت می‌کنند و روزهای پنجشنبه و جمعه در مرخصی هستند و جایگزین هم ندارند از این رو در این روزها با کمبود پزشک مواجه هستیم.

قربانی گفت: برای پزشک خانواده نیز 19 پزشک نیازمندیم که تاکنون این تعداد برای این شهرستان محقق نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha