رئیس کمیته حمل ونقل مجلس گفت: بررسی ها در مورد سانحه سقوط هواپیما توسط مجلس و کمیته بررسی سوانح در حال پیگیری است و گزارش اولیه از نتایج بدست آمده تا سه هفته آینده در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

سلامت نیوز: رئیس کمیته حمل ونقل مجلس گفت: بررسی ها در مورد سانحه سقوط هواپیما توسط مجلس و کمیته بررسی سوانح در حال پیگیری است و گزارش اولیه از نتایج بدست آمده تا سه هفته آینده در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

احمد جباری در گفت وگو با خانه ملت با یادآوری حضور رئیس سازمان هواپیمایی در جلسه اخیر کمیته حمل ونقل مجلس، گفت: جهانگیریان در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته برسی سوانح در مورد سقوط آنتونوف 140 ارائه داد.

نماینده مردم بستک،بندرلنگه و پارسیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقرر شد به منظور بررسی دقیق حادثه بدور از هرگونه فضا سازی در کمیسیون عمران مجلس و کمیته ویژه برسی سوانح  در این رابطه خبر ی منتشر نشود و هیچگونه تحلیل محتوایی صورت نگیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به گذشت چند هفته از زمان وقوع سانحه سقوط آنتونوف، قرار شده که گزارش اولیه بررسی های انجام شده و نتایج بدست آمده از سوی کمیته بررسی سوانح به کمیسیون عمران مجلس ارائه شود.

رئیس کمیته حمل ونقل مجلس افزود: بررسی ها در مورد سقوط آنتونوف 140 ادامه دارد و موضوعی که رئیس سازمان هواپیمایی در مصاحبه اخیرش اعلام کرده یک نتیجه اولیه بوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  بررسیها با تلاش شبانه روزی مسئولان در مجلس و وزارت راه وشهرسازی ادامه دارد و امیدواریم ظرف سه هفته آینده گزارش اولیه از این سانحه در صحن علنی مجلس قرائت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha