رئیس شورای شهر بروجرد گفت: با توجه به جمعیت ۳۵۰ هزار نفری بروجرد، مردم این شهرستان با محرومیت فضاهای درمانی مواجه هستند و انتظار ما این است که به فضاهای درمانی این شهرستان توجه شود.

سلامت نیوز: رئیس شورای شهر بروجرد گفت: با توجه به جمعیت ۳۵۰ هزار نفری بروجرد، مردم این شهرستان با محرومیت فضاهای درمانی مواجه هستند و انتظار ما این است که به فضاهای درمانی این شهرستان توجه شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، محسن روح‌بخشان در جلسه مرکز رشد که با حضور نماینده معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، مدیر زیرساخت مرکز توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و جمعی از مسئولان شهرستان بروجرد برگزارشد، با اشاره به اینکه بیمارستان‌های بروجرد قدمت 50 ساله و 100 ساله دارند، اظهار کرد: بیمارستان آیت‌الله بروجردی متاسفانه به دلیل عدم توزیع عادلانه بودجه ناتمام مانده و امسال هم در دولت یازدهم بودجه خوبی به این بیمارستان اختصاص داده نشده است.

رئیس شورای شهر بروجرد عنوان کرد: با توجه به جمعیت 350 هزارنفری بروجرد مردم این شهرستان با محرومیت فضاهای درمانی مواجه هستند.

روحبخشان تصریح کرد: به عنوان یک پزشک که با بیماران سر و کار دارم  کاملا این کمبودها را به وضوح مشاهده می‌کنم و انتظار ما از شما این است که به فضاهای درمانی این شهرستان توجه شود.

وی با اشاره به مشکلات درمانی بیمارستان‌های بروجرد عنوان کرد: شهروندان بروجرد با مشکلات عدیده درمانی در این شهر مواجه هستند که نیازمند بررسی بیشتر مسئولان است تا مشکلات فضاهای درمانی هرچه سریعتر حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha