قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور از کمک 25000 میلیارد ریالی خیرین بخش سلامت خبر داد و گفت: این کمک‌ها در ساخت بیمارستان، درمانگاه و تجهیزات پزشکی هزینه می‌شود.

سلامت نیوز: قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور از کمک 25000 میلیارد ریالی خیرین بخش سلامت خبر داد و گفت: این کمک‌ها در ساخت بیمارستان، درمانگاه و تجهیزات پزشکی هزینه می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سیدعباس پورهاشمی در مراسم آغاز بکار مجمع خیرین سلامت شهرستان مهدی شهر با اشاره به اینکه طی پنج سال گذشته 13میلیون مترمربع زمین از سوی خیرین برای بخش سلامت اهداء شده است خاطرنشان کرد: این فضا برای ساخت مراکز درمانی و پژوهشی در بخش سلامت واگذار شده است.

پورهاشمی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت یک مجمع جامع فراگیر بوده و زیرنظر هیچ گرایش سیاسی فعالیت نمی کند تصریح کرد: این مجمع علاوه بر این در ساخت بیمارستان و درمانگاه و کلینیک‌های تخصصی پزشکی و در بخش پژوهش و تحقیقات نیز فعالیتهای زیادی دارد.

وی ادامه داد: تاکنون 60 هزار خیر در بخش سلامت به طور مستقیم در مجمع عضو شده و به همکاری با این مجمع ادامه می‌دهند.

همچنین در ادامه این نشست غنیان، معاون امور استانهای مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه این مجمع با 180 شعبه درسراسر کشور در حال خدمت رسانی به مردم است خاطرنشان کرد: در ابتدای راه اندازی هر مجمع در هر شهرستان معمولا حداکثر 20 نفر جهت عضویت در این مجمع ثبت نام می‌کنند.

وی از استقبال بی‌نظیر مهدیشهریها برای ثبت نام و عضویت در این مجمع خبر داد و افزود: تاکنون 100نفر خیر مهدی شهری جهت عضویت در این مجمع درخواست عضویت داده‌اند که در سطح ملی بی‌نظیر است.

گفتنی است در این نشست طبق اساسنامه مجمع، حجه الاسلام والمسلمین محمد بارانی، امام جمعه مهدی شهر به عنوان رئیس مجمع و دکتر سیدمحمد حسینی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان به عنوان نایب رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان مهدی شهر معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha