سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 12293

رادیو سلامت امروز با چهار برنامه :زیر پوست شهر،اولی ها،صدای مشاور و فراسو سلامتی را به خانه های شما می آورد.

 زیر پوست شهر

زیر پوست شهر عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به موضوعات زندگی در کلان شهر و مشکلات و معضلات آن در آیتم های مختلف می پردازد. این برنامه روز چهار شنبه  با حضور آقای دکتر حمید مساعدیان متخصص طب فیزیکی به موضوع ورزشهای باستانی و سنتی و با حضور دکتر ابراهیمی مقدم روانشناس به موضوع صبر و آرامش می پردازد .  این برنامه به سردبیری و تهیه کنندگی خانم رویا یمینی ساعت 15 پخش می شود .
صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد این برنامه سه شنبه با حضور اقای دکتر روحانی متخصص مغز و اعصاب به موضوع میگرن میپردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .

فراسو
عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها ، موضوعات پزشکی و روانشناسی می پردازد . این برنامه فردا چهار شنبه با حضور آقای دکتر عبدالنبی حبیب زاده متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه  و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به موضوع مشکلات شایع چشمی در سالمندی می پردازد . این برنامه هر روز ساعت 15/8 پخش میشود.

اولی ها
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به روزه داری کسانی که برای اولین بار روزه می گیرند می پردازد .
خانم معصومه ذباح سردبیر این برنامه گفت : این برنامه از آیتم های مختلفی همچون ورزشهای مجاز و توصیه های ورزشی ، پاسخ به سوالات تغذیه ای و خوراکیهای انرژی زا ، پاسخ به سوالات بیماران و ... تشکیل شده است و با حضور کارشناسان و متخصصین کسانی که برای اولین بار روزه می گیرند را راهنمایی میکند .
برنامه اولی ها با حضور دکتر مسعود کیمیا گر متخصص تغذیه و دکتر محمد پور کیانی مدیر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی و کارشناس ورزشی و به سردبیری خانم معصومه ذباح و تهیه کنندگی آقای علیرضا الوندی هر روز تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت 10 تا 20/10 پخش میشود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha