معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پرداخت کلیه مطالبات گروه‌های پیراپزشکی و پرستاری و تسویه این مطالبات مربوط به سال 92 و ماقبل آن خبر داد.

سلامت نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پرداخت کلیه مطالبات گروه‌های پیراپزشکی و پرستاری و تسویه این مطالبات مربوط به سال 92 و ماقبل آن خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر ایرج حریرچی ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از مسایلی که باعث می‌شد ما همیشه در مقابل پرسنل شرمنده باشیم و ناشی از مشکلات سال‌های گذشته بود، عدم پرداخت مطالبات به موقع به کارکنان بود.

وی گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده در یک هفته اخیر کلیه مطالبات مربوط به کارانه گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی شامل پرستاران، کارکنان آزمایشگاه، رادیولوژی و نیز پزشکان در 40 دانشگاه علوم پزشکی کشور که تقریبا شامل 75 درصد پرسنل می‌شوند، پرداخت شد و تا پایان سال 92 تسویه گردید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افزود: امیدواریم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی 10 روز آینده مطالبات 25 درصد باقیمانده پرسنل را نیز پرداخت کنیم.

دکتر حریرچی یادآور شد کارکنان نظام سلامت مطالبات مربوط به سال جاری را همراه با حقوق ماهانه دریافت کردند و از این بابت معوقه‌ای وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha