معاون کالا و خدمات انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: برخی موارد مشاهده شده است که راننده بدون نشان دادن اتوبوس با یک تماس تلفن برگه معاینه فنی خود را دریافت می کند.

سلامت نیوز: معاون کالا و خدمات انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: برخی موارد مشاهده شده است که راننده بدون نشان دادن اتوبوس با یک تماس تلفن برگه معاینه فنی خود را دریافت می کند.

صادق بشیری در گفتگو با مهر با بیان اینکه در رابطه با موضوع معاینه فنی اتوبوسهای مسافربری بین شهری رانندگان بیشتر به مراکز معاینه فنی که سختگیری کمتری دارند مراجعه می کنند گفت: متاسفانه این مراکز بدون توجه به الزامات آیین نامه و دستورالعمل های تعیین شده و استاندار مربوطه حتی بدون بازدید برگ معاینه فنی صادر می کنند.

وی افزود: در تائید این ادعا کافی است به وضعیت ظاهری برخی اتوبوس های درون شهری و بین شهری توجه کنیم که با شیشه های شکسته، لاستیک های فرسوده و اگزوزهای دودزا در حال تردد هستند. حتی چند مورد را شخصا پیگیری کردم که گفتند برگه معاینه فنی تلفنی برای آنها صادر شده است.

این مقام مسئول در انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با انتقاد از مراکز معاینه فنی تهران گفت: مراکز معاینه فنی تهران با وجود داشتن تجهیزات و شبکه های دوربین پلاک خوان با وضعیت اسفباری مدیریت می شود. برای همین نیروهای علاقمند از این مراکز خارج می شوند و به نوعی می توان گفت که امنیت شغلی در این مراکز وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha