مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز وزش باد و گرد و خاک در پایتخت ادامه دارد گفت: طی دو روز آینده در بیشتر مناطق شمال کشور بارش پراکنده خواهیم داشت.

سلامت نیوز: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز وزش باد و گرد و خاک در پایتخت ادامه دارد گفت: طی دو روز آینده در بیشتر مناطق شمال کشور بارش پراکنده خواهیم داشت.

احد وظیفه در گفتگو با مهر افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی امروز در استانهای گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان رضوی و شهرهای شمالی آذربایجان شرقی بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد تداوم خواهد داشت.

به گفته وی، شدت بارش در استان گیلان و غرب مازندران خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا بارش به صورت پراکنده و خفیف در استانهای اردبیل، گیلان و مازندران رخ می دهد.

وظیفه تصریح کرد: روز جمعه مجددا از غرب سواحل دریای خزر بارش آغاز می شود.

وی افزود: در سه روز آینده در پاره ای نقاط استانهای هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یاد آور شد: امروز در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک رخ داده و خلیج فارس نیز مواج است.

وظیفه تأکید کرد: در ساعات بعد از ظهر امروز به سبب وزش باد شدید در جنوب سمنان و قم، پدیده باد و گرد و خاک در استانهای تهران، البرز و مرکزی پیش بینی می شود.

به گفته وی، فردا آسمان تهران کمی ابری در پاره ای نقاط همراه با غبار صبحگاهی در ارتفاعات افزایش ابر و وزش باد است. بیشینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز معادل  23 درجه سانتیگراد و کمینه دما با دو درجه کاهش نسبت به امروز معادل 11 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha