چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳

پیرمردی که برای پیاده‌روی به بلوار شقایق در فردوس رفته بود با سقوط در کانال آب به کام مرگ فرو رفت. جسد این مرد 74 ساله تهرانی در کانال آب واقع در بلوار فردوس غرب، بلوار شقایق شمالی پایتخت پیدا شد.

سلامت نیوز: پیرمردی که برای پیاده‌روی به بلوار شقایق در فردوس رفته بود با سقوط در کانال آب به کام مرگ فرو رفت.  جسد این مرد 74 ساله تهرانی در کانال آب واقع در بلوار فردوس غرب، بلوار شقایق شمالی پایتخت پیدا شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، گروهی از شاهدان حادثه گفتند که ظاهراً این پیرمرد برای پیاده‌روی به این محل مراجعه کرده که متأسفانه به داخل کانال آب سقوط می‌کند و جان خود را از دست می‌دهد.  یکی از آنان گفت: روی کانال آب این منطقه چندوقتی است که توسط شهرداری منطقه آسفالت شده ولی فضاهای روبازی برای لایروبی بدون نصب دریچه یا حفاظ مناسب گذاشته شده است.
این افراد با اشاره به اینکه مدتی پیش حادثه سقوط برای شهروند دیگری در این منطقه رخ داد که باعث مصدومیت این مرد شده است، بیان داشتند: ظاهراً یکی ازکارگران شهرداری که درحال فعالیت در این منطقه بود جنازه این پیرمرد تهرانی را پیدا می‌کند و جسد این مرد با کمک نیروهای آتش‌نشانی از داخل کانال آب به بیرون منتقل می‌شود.  یکی از دختران این پیرمرد در این رابطه گفت: پدرش غروب یکشنبه برای پیاده‌روی از خانه خارج شده بود که متأسفانه پس از گذشت ساعت‌ها به خانه مراجعه نکرد و جست‌و‌جوی ما نیز به نتیجه نرسید.  وی گفت: پدرش از سلامت جسمی برخوردار بود و برای کسب نشاط و شادابی اقدام به پیاده‌روی می‌کرد که متأسفانه صبح دوشنبه با جسد وی مواجه شدیم که این موضوع برایمان غیرقابل باور است.
دختر قربانی بیان کرد: اندازه دریچه روباز که روی کانال آب در نظر گرفته‌اند مناسب نبوده و این موضوع می‌تواند مشکلاتی را برای دیگران به‌وجود آورد.
معاون امور شهری ومحیط زیست منطقه 5 شهرداری تهران نیز گفت: علت مرگ این فرد در کانال شقایق باید از طریق پزشکی قانونی بررسی شود.  «رضا مددی» گفت: کانال شقایق یکی از کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی است که از بزرگراه شهید همت آغاز و تا انتهای خیابان شقایق ادامه دارد.
وی با اشاره به این‌که متأسفانه بخشی از نقاط کانال‌های روباز به محل تجمع معضلات اجتماعی تبدیل شده بود، افزود: برهمین اساس بنا به درخواست اهالی خیابان شقایق شمالی و شورایاران مبنی برسرپوشیده شدن کانال و جلوگیری از تجمع افراد معتاد و کارتن خواب که معضلات اجتماعی را به همراه دارد، این طرح اجرا شد.  معاون شهردار منطقه 5 تهران با بیان اینکه نرده‌گذاری اطراف کانال برای ارتقای ایمنی و جلوگیری از تردد عابر پیاده صورت گرفته است، افزود: به منظور ایجاد فضای مناسب برای عبور شهروندان از شرق به غرب و بالعکس خیابان به تناسب خطوط عابر پیاده درمسیر کانال، پل‌های عابر پیاده روی کانال نصب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    1 0
    مسئولین شهرداری اگر بموقع و در همان زمانی که مردم با ارسال نامه و درخواست مبنی بر پوشاندن کامل سطح این مسیل اقدام نموده بود یا حتی بعد از سقوط و مصدومیت یکی از شهروندان نسبت به سلامت مردم شهر توجه و اقدام مینمود اینک شاهد مرگ یک شهروند مسلمان نبودیم. آیا در تعالیم دین مبین اسلام بی توجهی به جان مسلمین برای مسئولین حکومتی سزایی دارد؟؟؟
  • هدی ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    از این ماجرا نزدیک به 3 ماه میگذرد و هیچ مسئولی پاسخگو نبود.متاسفانه وقتی چنین حوادثی اتفاق می افتد جز اینکه ماجرا به دست فراموشی سپرده بشه هیچ اتفاق دیگه ای نمی افتد. آقای قالیباف شما شب چجوری خوابتون می بره؟