رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان از زخمی شدن 4 دانش‌آموز روستایی در این شهرستان به دلیل فرو ریختن سقف انباری در یک مدرسه خبر داد.

سلامت نیوز: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان از زخمی شدن 4 دانش‌آموز روستایی در این شهرستان به دلیل فرو ریختن سقف انباری در یک مدرسه خبر داد.

محمدعلی دهقان امروز در گفت‌وگو با فارس در دشتستان گفت: پیش از ظهر امروز بر اثر فرو ریختن سقف انباری در دبستان روستای برمک، چهار دانش‌آموز این مدرسه زخمی و راهی بیمارستان شدند.

وی افزود: چهار دانش‌آموز کلاس سوم دبستان مدرسه آیت‌الله کاشانی روستای برمک، در زمان ساعت تفریح مدرسه به بالای انباری فرسوده می‌روند که سقف این انباری، زیر پای این دانش‌آموزان تخریب شده و کودکان به پایین سقوط می‌کنند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، اورژانس شهرستان به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را به پایگاه‌های امدادی و بیمارستان اعزام کردند.

دهقان تصریح کرد: دانش‌آموزان مصدوم این حادثه پس از اعزام به درمانگاه شهر سعدآباد به دلیل بالا بودن شدت جراحت به بیمارستان شهید گنجی در مرکز شهرستان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با تلاش کادر درمانی و اورژانس بیمارستان، حال مصدومان خوب است و امیدواریم شاهد بهبودی کامل آنها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha