سومین همایش بهداشت دوران بارداری ویژه مادران باردار و زوجین جوان توسط مرکز رشد و سلامت کودک جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، در دو مقطع زمانی 24 مهرماه و 12 آذرماه 93 در مرکز همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.

سلامت نیوز: سومین همایش بهداشت دوران بارداری ویژه مادران باردار و زوجین جوان توسط مرکز رشد و سلامت کودک جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، در دو مقطع زمانی 24 مهرماه و 12 آذرماه 93 در مرکز همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.

فاطمه کوهزاد، دبیر اجرایی سومین همایش بهداشت دوران بارداری در گفت‌وگو با ایسنا، هدف از برگزاری این گردهمایی را ارتقای سطح دانش و آگاهی خانواده بویژه زنان باردار در زمینه بهداشت دوران بارداری دانست و افزود: مرکز و گروه رشد و سلامت کودک جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از سال‌های گذشته همواره از مراکز پیشرو در زمینه ارزیابی رشد جسمانی و روانی تکامل کودکان از بدو تولد بوده است.

کوهزاد درباره محورهای این همایش گفت: بهداشت روانی در دوران بارداری، ارزیابی دوره‌ای رشد و تکامل کودکان، معرفی و ضرورت بانک خون بند ناف، بارداری سالم و تغذیه دوران بارداری و مشکلات شایع در دوران بارداری از جمله موضوعاتی هستند که در سومین همایش بهداشت دوران بارداری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند. این همایش با همکاری شهرداری تهران، پژوهشگاه رویان و شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان، در دو مقطع زمانی مهر ماه و آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی سومین همایش بهداشت دوران بارداری در پایان با اشاره به فعالیت‌های آموزشی و تخصصی مرکز رشد و سلامت کودک جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، گفت: برنامه‌های آموزشی به صورت تشکیل کارگاه در مرکز برای خانواده‌ها صورت می‌گیرد که مراقبت‌های دوران بارداری، مراقبت از نوزاد شیرخوار، روانشناسی با موضوعات پرورش خلاقیت و هوش هیجانی، تعامل والدین با فرزندان، مهارت‌های زندگی و بیماری‌های شایع در زنان از جمله موضوعاتی هستند که توسط کارشناسان مجرب این مرکز تدریس می‌شوند.

علاقه‌مندان برای شرکت در سومین همایش بهداشت دوران بارداری می‌توانند با شماره تلفن‌های 88510702، 88517180، 88519774 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha