بار دیگر شعله های سوزان «عشق خیابانی» که با اسیدپاشی فرونشست، پسری را در آستانه مرگ قرار داد و ۲ زندگی را به آتش کشید.

سلامت نیوز: بار دیگر شعله های سوزان «عشق خیابانی» که با اسیدپاشی فرونشست، پسری را در آستانه مرگ قرار داد و ۲ زندگی را به آتش کشید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اگر چه عواملی مانند دوستی های خیابانی، اعتیاد و بیکاری را از عوامل اصلی جرایم خشن می داند اما معتقد است سست شدن اعتقادات و ارزش های مذهبی در برخی خانواده ها، مهم ترین دلیل وقوع بسیاری از جنایت های هولناک و فروپاشی بنیان زندگی هاست.

وقتی آخرین برگ دفتر خاطرات ۲۶ سال حوادث تلخ و شیرین کارآگاه بیدمشکی؛ به پرونده «اسیدپاشی» چند روز گذشته در مشهد می رسد، می گوید: زن ۳۰ ساله ای که دارای یک فرزند خردسال بود با جوان ۳۱ ساله ای هنگام انجام ورزش های رزمی آشنا می شود و بدین ترتیب رابطه شیطانی شکل می گیرد. این ارتباط و دوستی خیابانی تا آن جا پیش می رود که زن جوان برای ازدواج با پسر ۳۱ ساله از همسرش طلاق می گیرد و حضانت فرزندش را نیز به همسرش می سپارد اما چند ماه بعد و در حالی که هر روز ارتباط شیطانی آن ها بیشتر می شد پسر جوان در تیرماه سال جاری با دختر دیگری ازدواج می کند و تصمیم می گیرد به ارتباط خود با آن زن پایان دهد اما زن جوان که زندگی اش را به خاطر او متلاشی کرده بود وقتی با شکست درعشق خیابانی روبه رو می شود، با طرح نقشه ای شوم، پسر ۳۱ ساله را به ساختمانی در مشهد می کشاند تا برای آخرین بار همدیگر را ببینند. او از قبل ظرف پر از اسید را به داخل ساختمان می برد و در یک فرصت مناسب ناگهان ظرف اسید را روی او خالی می کند.

سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی که حتی از بیان این گونه حوادث تلخ رنج می برد، می افزاید: اگر چه آن جوان در مرکز درمانی بستری شد و با مرگ دست و پنجه نرم می کند اما دو چشم او تخلیه شده، بینی و لب و گوشش نیز به طور کامل از بین رفته است و آن زن نیز پس از مدتی فرار با تلاش گروهی از کارآگاهان ورزیده اداره جنایی به سرپرستی سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) دستگیر شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha