سلامت نیوز:سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت از اعلام نتایج اولین مسابقه سلامت رییس جمهور خبر داد.
 
دکتر شهرام رفیعی فر در گفتگو با روابط عمومی معاونت بهداشت گفت: نتایج اولین دوره مسابقه سلامت رییس جمهور که با سئوال «چه کنیم تا بدن ما سالم بماند؟» برگزار شد، مشخص شده است.
وی افزود: اولین مسابقه سلامت رییس جمهور برای تمام مقاطع تحصیلی اعم از دبستان، راهنمایی و دبیرستان برگزار شد و بر اساس آنچه در فراخوان این مسابقه اعلام شد به 100 نفر از دانش آموزان این مقاطع تحصیلی با همکاری دفتر سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش جوایزی از سوی دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعطا می شود.
وی با اعلام اینکه جمعاً به 300 دانش آموز سراسر کشور که در این مسابقه شرکت کرده و مطالب آنها به عنوان مطالب برتر انتخاب شده است جایزه اهدا می شود، گفت: این مسابقه هر سال برگزار خواهد شد و اولین دوره آن امسال که سال خودمراقبتی بود، برگزار شد.
دکتر رفیعی فر گفت: پوستر فراخوان این مسابقه همزمان با هفته سلامت (18 تا 24 فروردین ماه) در 105 هزار مدرسه سراسر کشور در بین 12.5 میلیون دانش آموز توزیع شد.
وی ادامه داد: جمع آوری پاسخ ها ابتدا از 23 فروردین تا 23 اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد که به دلیل استقبال بسیار بالای دانش آموزان سراسر کشور از مسابقه، این مهلت تا آخر خردادماه 93 نیز تمدید شد و دانش آموزان در این مدت مهلت داشتند که پاسخ های خود را به دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر امور سلامت و تندرستی وزارتخانه های بهداشت و آموزش و پرورش، ارسال کنند.
گفتنی است برگزیدگان اولین مسابقه سلامت رییس جمهور می توانند اسامی خود را از اینجا مشاهده کرده و نسبت به تکمیل فرم مربوطه برای دریافت جایزه خود اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha