نماینده مردم مبارکه در مجلس٬ با انتقاد از آلودگی بیش از حد هوا در شهرستان مبارکه که منجر به بروز بیماری‌های بسیاری برای مردم شده است٬ گفت: حتی اگر حق آلایندگی نیز به این شهرستان اختصاص یابد باز هم سلامتی مردم قابل معاوضه با هیچ مبلغی نیست.

سلامت نیوز: نماینده مردم مبارکه در مجلس٬ با انتقاد از آلودگی بیش از حد هوا در شهرستان مبارکه که منجر به بروز بیماری‌های بسیاری برای مردم شده است٬ گفت: حتی اگر حق آلایندگی نیز به این شهرستان اختصاص یابد باز هم سلامتی مردم قابل معاوضه با هیچ مبلغی نیست.

علی ایرانپور در گفت وگو با خانه ملت٬ با انتقاد از آلودگی بیش از حد هوا در شهرستان مبارکه که منجر به بروز بیماری‌های بسیاری برای مردم شده است٬ گفت:‌ بی‌توجهی سازمان حفاظت محیط زیست به آلایندگی فولاد مبارکه در استان اصفهان توجیهی ندارد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی٬ با تاکید بر اینکه سلامتی مردم قابل معاوضه با هیچ چیزی نیست٬ افزود: انتظار ما از مسئولان رسیدگی به بحث آلایندگی شرکت فولاد مبارکه برای جلوگیری از بروز بیماری‌های لاعلاج برای مردم است.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با یادآوری سفر کارگروهی از نمایندگان مجلس به شهرستان مبارکه برای بررسی وضعیت شرکت فولاد مبارکه٬ گفت: آلاینده بودن شرکت فولاد مبارکه و همچنین تاثیرات مخرب آن بر آب و خاک طبق بررسی‌های انجام شده از سوی نمایندگان و کارشناسان اثبات شده است.

وی با بیان اینکه چرایی اوج‌گیری بیماری ام اس در شهرستان مبارکه از سوالاتی است که مسئولان به ویژه سازمان حفاظت محیط زیست باید پاسخ‌گوی آن باشد٬ تصریح کرد:‌ متاسفانه پیگیری نمایندگان استان اصفهان برای برخورد با آلایندگی شرکت فولاد مبارکه به تلاش برای دریافت سهم و عوارض آلایندگی مشتبه شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ ادامه داد: به طور حتم سلامتی انسا‌ن‌ها قابل معامله با هزاران میلیارد تومان عوارض آلایندگی نیست زیرا اگر قرار باشد شهرستانی با پول آلایندگی صنایع از محیط زیست خوبی برخوردار باشد اما مردم آن از بیماری‌های مختلف رنج ببرند ارزشی ندارد.

عضو کمیسیون کشاورزی٬ آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه بارها طبق اظهارات مسئولان مشخص شده که میزان آلایندگی شرکت فولاد مبارکه بیش از حد مجاز است٬ گفت: امید است با اتخاذ تدابیر مناسب از سوی دولت و پیگیری‌های مستمر نمایندگان استان اصفهان شاهد کاهش آلایندگی شرکت فولاد مبارکه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha