مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: از امروز بیستم مهر ماه بسته دندانپزشکی در سراسر کشور به افراد زیر 14 سال که نیازمند دریافت این بسته خدمت هستند، ارائه خدمت می‌کند.

سلامت نیوز: مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: از امروز بیستم مهر ماه بسته دندانپزشکی در سراسر کشور به افراد زیر 14 سال که نیازمند دریافت این بسته خدمت هستند، ارائه خدمت می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی‌بندپی در سفر به یاسوج و در جمع خبرنگاران افزود: از امروز بیستم مهر ماه بسته دندانپزشکی شامل پیشگیری، آموزش، فلوراتراپی، جرم گیری و فیشوسلند در سراسر کشور راه افتاده و ارائه خدمت به افراد زیر 14 سال که نیازمند دریافت این بسته خدمت هستند، می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد: این بسته خدمتی که بیشتر جنبه آموزشی، پیشگیری و خود مراقبتی دارد را بتوان در سراسر کشور برای همه بیمه شدگان فراهم کرد و به مرور بتوان شاهد ورود بیمه سلامت و سازمانهای بیمه گر به بسته های خدمتی دندانپزشکی که هزینه های زیادی را بر مردم تحمیل می کند، باشیم.

وی اضافه کرد: سامانه امید همچنان باز است و هرکسی که بیمه نشده باشد این امکان وجود دارد که بیمه شود. تاکنون حدود هفت میلیون و 300هزار نفر ثبت نام کردند که از این میزان پنج میلیون و 700 هزار نفر دفترچه درمانی دریافت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha