حادثه تعقیب و گریز وانت جمع آوری زباله با كارگران پیمانكار شهرداری با مرگ پسر 28 ساله یی پایان یافت.

سلامت نیوز: حادثه تعقیب و گریز وانت جمع آوری زباله با كارگران پیمانكار شهرداری با مرگ پسر 28 ساله یی پایان یافت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، ماموران پلیس كه برای رسیدگی به یك تصادف منجر به فوت اعزام شده بودند هیچگاه فكر نمی كردند این تصادف پرونده جدیدی برای پیمانكاران شهرداری در تهران باشد. این حادثه ساعت 9 صبح چهارشنبه هفته گذشته به قاضی كشیك قتل تهران اعلام شد. با حضور قاضی سپیدنامه در صحنه قتل مشخص شد ساعتی قبل هنگامی كه كارگران پیمانكار شهرداری از راننده وانت غیرمجاز جمع آوری بازیافت می خواهند تا بار خود را تخلیه كند راننده به حرف های آنها توجهی نكرده و اقدام به فرار می كند.


    كارگران پیمانكار جمع آوری بازیافت منطقه 2 شهرداری نیز وقتی متوجه فرار راننده وانت می شوند به تعقیب او می پردازند تا اینكه راننده در مسیر شمال به جنوب اتوبان چمران كنترل خودرواش را در حوالی پل مدیریت از دست داده و واژگون می شود. خودرو قبل از واژگونی با مرد 28 ساله یی برخورد كرده و مرگ او را رقم زده بود. در ادامه راننده وانت كه از این حادثه جان سالم به در برده بود همراه 3 كارگر پیمانكار شهرداری بازداشت شدند.


    صبح شنبه با انتقال متهمان به دادسرای امور جنایی ویژه قتل، تحقیقات از این افراد آغاز شد و راننده وانت جمع آوری ضایعات و زباله گفت: از چندی قبل ضایعات یكی از تالارهای عروسی را جمع آوری می كنم. روز حادثه نیز برای جمع آوری ضایعات به میدان ونك رفتم. وقتی وسایل را بار ماشین كردم از ترس پیمانكاران شهرداری چادری روی ماشین كشیدم اما در این هنگام پیمانكاران سر رسیدند و من نیز اقدام به فرار كردم. برای فرار از دست آنها وارد اتوبان چمران شدم اما سه مرد چندین بارقصد كوبیدن خودروشان را به من داشتند. آنقدر به من نزدیك شدند كه با گاردریل برخورد كرده و خودرو واژگون شد. وقتی از خودرو خارج شدم ماموران گفتند مرد 28 ساله یی چند متر آن طرف تر داخل جوی افتاده و فوت كرده و من با او تصادف كردم. تا زمانی كه به خاطر دارم با این فرد برخورد نكردم و خودروی كارگران پیمانكار این فرد را زیر گرفته است.


    یكی از كارگران پیمانكار شهرداری نیز در بازجویی ها مدعی شد روز حادثه متوجه حمل ضایعات از سوی راننده وانت شدیم و از او خواستیم تا زباله ها را تخلیه كند اما او پا به فرار گذاشت و ما نیز به دنبالش رفتیم تا اینكه كنترلش را از دست داد و خودرو واژگون و با عابر برخورد كرد. ما به وظیفه مان عمل كردیم و هیچ تصادفی با مرد عابر نداشتیم.


    با انجام تحقیقات اولیه هر چهار متهم با دستور بازپرس به اتهام اخلال در نظم عمومی و تسبیب در قتل غیرعمد بازداشت شدند. همچنین تحقیقات برای شناسایی عامل اصلی برخورد با پسر 28 ساله آغاز شد.
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha