دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی کاهش بلایا 13 اکتبر 2014 برابر با 21 مهر ماه جاری خواستار برنامه ریزی های کاهش بلایا شد که در آن ها نیازهای سالمندان در نظر گرفته شده باشند.

سلامت نیوز: دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی کاهش بلایا 13 اکتبر 2014 برابر با 21 مهر ماه جاری خواستار برنامه ریزی های کاهش بلایا شد که در آن ها نیازهای سالمندان در نظر گرفته شده باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی کاهش بلایا 13 اکتبر 2014 برابر با 21 مهر ماه جاری خواستار برنامه ریزی های کاهش بلایا شد که در آن ها نیازهای سالمندان در نظر گرفته شده باشند.

در پیام بان کی مون آمده است برنامه ریزی های کاهش بلایا باید کم تحرکی که توسط بسیاری از سالمندان تجربه می شود را در نظر گیرند.
 
ایشان می گوید ما باید سالمندان را قادر سازیم تا برای رویارویی با بلایای بالقوه آماده باشند، به ایمنی دسترسی پیدا کنند و از خود حفاظت نمایند.
 
دبیر کل می گوید نیازهای افراد سالمند باید در نظام های هشدار دهند اولیه، سازو کارهای حمایت اجتماعی، طرح های پاسخ اضطراری و تخلیه همچنین اقدامات آگاهی رسانی عمومی در نظر گرفته شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha