چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 123743

رییس انجمن ارتوپدی ایران با اشاره به اینکه تعویض مفصل یکی از معضلات جامعه در زمینه پزشکی است، گفت: هر چه سن افراد در جامعه بیشتر می‌شود، آسیب‌های مفصلی و شکستگی‌ها هم بیشتر می‌شود. باید توجه خاصی در این زمینه صورت گیرد.

سلامت نیوز: رییس انجمن ارتوپدی ایران با اشاره به اینکه تعویض مفصل یکی از معضلات جامعه در زمینه پزشکی است، گفت: هر چه سن افراد در جامعه بیشتر می‌شود، آسیب‌های مفصلی و شکستگی‌ها هم بیشتر می‌شود. باید توجه خاصی در این زمینه صورت گیرد.

دکتر غلامعلی عکاشه در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هدف ما درمان بیماران ارتوپدی است و کشور ما هر روزه آموزش و یادگیری‌های بسیاری را در این زمینه انجام می‌دهد تا بتواند بهتر و جدی‌تر نسبت به درمان بیماران ارتوپدی اقدام کند.

وی ادامه داد: ایران نسبت به کشورهای منطقه در زمینه علم ارتوپدی از نظر دستاوردهای علمی جهانی جایگاه بسیار برتری دارد و نه تنها هر ساله و با برگزاری کنگره‌ها بلکه هر روزه درصدد درمان بیماران ارتوپدی است.

این متخصص جراحی استخوان و مفاصل با بیان این مطلب که با افزایش شمار سالمندان در کشور خطر ابتلا به بیماری پوکی استخوان بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از روند افزایش بیماری پوکی استخوان در کشور نیاز است که جامعه بیشتر به این بیماری توجه کند و ابزارها و علم‌های جدیدی هم در این زمینه تولید شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha