چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 123746

مطالعات محققان دانشگاه واشنگتن نشان می دهد که کودکان در 15 ماهگی عصبانیت اطرافیان خود را تشخیص داده و رفتار خود را مطابق آن شرایط تنظیم می کنند.

سلامت نیوز: مطالعات محققان دانشگاه واشنگتن نشان می دهد که کودکان در 15 ماهگی عصبانیت اطرافیان خود را تشخیص داده و رفتار خود را مطابق آن شرایط تنظیم می کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، این مطالعه اولین بررسی است که نشان می دهد کودکان نوپا با استفاده از طریق راهکار عاطفی و بینایی به درک سایر افراد می پردازند.

دانشمندان می گویند: آنها از کشف مهارت های پیشرفته شناختی این کودکان نوپا در زمانی که آنها حتی نمی توانند حرف بزنند، شگفت زده شده اند.

در این مطالعه محققان دانشگاه واشنگتن متوجه شدند که کودکان 15 ماهه همچنین می توانند زمانی که تعامل اجتماعی سایر افراد را تماشا می کنند عصبانیت را تشخیص دهند و سپس با استفاده از اطلاعات عاطفی، رفتار خود را مطابق با شرایط تنظیم کنند.

این مطالعه که در مجله Cognitive Development منتشر شده است اولین مدرکی است که نشان می دهد کودکان نوپا می توانند با استفاده از علائم مختلف از قبیل علائم عاطفی و بینایی انگیزه های مردم اطراف خود را درک کنند.

به گزارش اهلث،«بتی رپاکولی» که ریاست این مطالعه را بر عهده داشت می گوید: در 15 ماهگی کودکان تلاش می کنند جهان اجتماعی خود و چگونگی واکنشی را که افراد نشان خواهند داد، درک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha