مدیران پرستاری مراکز درمانی دولتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جلسه دوره ای مدیران پرستاری که با حضور 16 نفر از مدیران پرستاری مراکز درمانی این دانشگاه برگزار شد، از اجرای طرح تحول نظام سلامت و اجرایی شدن کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت حمایت کردند.

سلامت نیوز: مدیران پرستاری مراکز درمانی دولتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جلسه دوره ای مدیران پرستاری که با حضور 16 نفر از مدیران پرستاری مراکز درمانی این دانشگاه برگزار شد، از اجرای طرح تحول نظام سلامت و اجرایی شدن کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت حمایت کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مدیران پرستاری مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این جلسه به بیان چالشها و موانع اجرایی و مزایا و دستاوردهای خاص طرح تحول نظام سلامت اشاره کردند و خاطرنشان کردند که اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید رضایت دوسویه گیرندگان خدمات و دهندگان خدمت را دربر داشته است.

آنان ضمن تاکید بر حمایت، همراهی و همدلی و اعتماد کامل به مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار امیدواری کردند با نگرش تیمی که در نظام سلامت حاکم است بیش از گذشته در باز توزیع درآمدهای حاصل از تعرفه گذاری جدید، به سهم کلیه کارکنان غیر پزشک و جامعه پرستاری نیز توجه شود.

حاضران در این نشست ضمن آرزوی تحقق و توفیق هر چه بیشتر طرح تحول نظام سلامت، در بیانیه ای از زحمات و حمایت های کلیه مسئولین وزارت بهداشت و نیز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکر و قدردانی کردند.

گفتنی است: این بیانیه با امضای 16 نفر از مدیران پرستاری مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ارسال شده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پرستار ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    متاسفم براشون
  • hamid ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    یک مشت خودفروخته ی تشنه میز ریاست که منافع خودشون به شدت بر منافع هم صنفیاشون میچربه...