مدیرعامل بیمه سلامت ایران با بیان اینکه هدف بیمه سلامت این است که هیچ فرد بدون دفترچه‌ ای در کشور نداشته باشیم، گفت: رویکرد دولت توجه ویژه به بحث سلامت است و دولت قول تأمین اعتبارات این حوزه را داده است.

سلامت نیوز: مدیرعامل بیمه سلامت ایران با بیان اینکه هدف بیمه سلامت این است که هیچ فرد بدون دفترچه‌ ای در کشور نداشته باشیم، گفت: رویکرد دولت توجه ویژه به بحث سلامت است و دولت قول تأمین اعتبارات این حوزه را داده است.

انوشیروان محسنی‌ بندپی در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه سلامت دغدغه و مطالبه جامعه است، اظهار داشت: خوشبختانه دولت نیز توجه ویژه ای به مساله سلامت دارد و این را در طرح تحول سلامت می توان دید که فرصت خوبی ایجاد شده که باید از این فرصت استفاده کنیم.
مدیرعامل بیمه سلامت  با اشاره به اینکه رویکرد دولت توجه ویژه به بحث سلامت است، افزود: نظام سلامت باید از منابع کافی برخوردار باشد تا به اهداف دولت در بحث تامین رفاه و سلامت برسیم البته دولت قول تأمین منابع سلامت را داده است.
وی افزود: هدف بیمه سلامت این است که هیچ فرد بدون دفترچه‌ ای در کشور نداشته باشیم. از طرفی جمعیت بیمه ‌شدگان بیش از جمعیت کشور ماست که باید بیمه ها باهم همپوشانی داشته باشند و این مشکل با تجمیع اطلاعات بیمه ‌شدگان برطرف می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha