چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 123796

تعداد جلسات لیزر موهای زائد بستگی دارد که موها در حالت رشد باشند زیرا لیزر تنها درفاز رشد موها اثربخش است. بنابراین بین سه تا شش جلسه درمانی در فواصل زمانی چهار تا شش هفته برای از بین بردن موهای زائد لازم است.

فیلم/چند جلسه لیزر برای موهای زائد لازم است؟

سلامت نیوز: تعداد جلسات لیزر موهای زائد بستگی دارد که موها در حالت رشد باشند زیرا لیزر تنها درفاز رشد موها اثربخش است. بنابراین بین سه تا شش جلسه درمانی در فواصل زمانی چهار تا شش هفته برای از بین بردن موهای زائد لازم است.

به گزارش سلامت نیوز،با پیشرفت علم استفاده از لیزر در پوست و مو کاربرد های زیادی یافته است. از بین بردن لک صورت، جوان سازی پوست ، از بین بردن ضایعات عروقی پوست یا رفع موهای زائد از جمله کاربردهای لیزر هستند. تعداد جلسات لیزر موهای زائد بستگی دارد که موها در حالت رشد باشند زیرا لیزر تنها درفاز رشد موها اثربخش است. بنابراین بین سه تا شش جلسه درمانی در فواصل زمانی چهار تا شش هفته برای از بین بردن موهای زائد لازم است.

در این قسمت از برنامه علمی- پزشکی دکتر سلام ، دکتر نیلفروش زاده متخصص پوست ، مو و زیبایی در رابطه با لیزر پوست و از بین بردن موهای زائد توضیحات لازم را می دهد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha