تفاهم‌نامه همکاری میان موسسه مطالعات و تحقیقات زنان و پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف به امضاء رسید.

سلامت نیوز: تفاهم‌نامه همکاری میان موسسه مطالعات و تحقیقات زنان و پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف به امضاء رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، این تفاهم نامه به منظور توسعه فناوری‌های نوین حوزه زنان و خانواده، ایجاد و توسعه شبکه اجتماعی، توسعه مبانی سبک زندگی با رویکرد سبک زندگی دیجیتال، برگزاری پژوهش‌های مشترک و همکاری در ارائه خدمات ارزش افزوده در بستر شبکه‌های نوین، بین موسسه مطالعات و تحقیقات زنان و پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.

دکتر ربیعی، عضو هیات علمی دانشگاه شریف هدف از امضای این تفاهم‌نامه را ارائه خدمات در بستر شبکه‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی در راستای توانمندسازی زنان و خانواده‌ها و با توجه به ظرفیتهای فناوری دانشگاه عنوان کرد.

وی افزود: یکی از موضوعات تفاهم‌نامه، همکاری و مشارکت دوجانبه در جهت راه اندازی، اجرا، نگهداری و پشتیبانی از پروژه‌های فناوری مربوط به زنان در راستای دستیابی به اهداف عالی سبک زندگی کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت توسعه سرویس های الکترونیک و ظرفیت بالای اشتغالزایی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد و توسعه خدمات و بازارهای جدید برای محصولات و خدمات طرفین در راستای کارآفرینی برای زنان و ارتقای سطح علمی و آموزشی در بخش بانوان از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

عضو هیات علمی دانشگاه شریف، ارتقای توانمندی علمی و آموزشی با اجرای برنامه علمی مدیران و کارشناسان ارشد در دانشگاه و جامعه و انجام پژوهش‌های کاربردی در رابطه با استفاده از فناوری در موضوع زنان جامعه و ارتقای سبک زندگی را از جمله همکاری‌های متقابل برشمرد.

ربیعی ادامه داد: با عنایت به مذاکرات با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مقرر شده است تا دفترچه الکترونیک سلامت زنان با همکاری این دانشگاه و از روز برگزاری جشنواره مهربانو برای زنان و خانواده ایشان صادر شود و در نظر است تا از بستر فناوری اطلاعات، در راستای خود مراقبتی زنان و ارتقای سلامت ایشان اقدام شود.

بر اساس این گزارش، همایش و جشنواره مهربانو با موضوع ازدواج پایدار، خانواده سالم، 28 مهر ماه در سالن همایش‌های وزارت کشور و با حضور بانوان فرهیخته و برگزیده کشور و زوج‌های جوان و موفق ایرانی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha