جانشین رئیس پلیس کشور گفت: ۴ زن در اصفهان مورد اسید پاشی قرار گرفته‌اند.

سلامت نیوز: جانشین رئیس پلیس کشور گفت: ۴ زن در اصفهان مورد اسید پاشی قرار گرفته‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیس، ‌ ایمنی و امنیتی درجمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص حادثه اسید پاشی در استان اصفهان و اینکه آیا این مساله ارتباطی به مقابله با بدحجابی دارد یا خیر، توضیح داد: درارتباط با حوادث اسید پاشی تاکنون ۴ مورد به اطلاع پلیس رسیده است که با توجه به اطلاعات اولیه و سرنخ‌هایی که به دست آمده امیدواریم با تلاش همکاران عوامل آن به زودی دستگیر شوند.

جانشین رئیس پلیس کشور با بیان اینکه افرادی که مورد هدف اسید پاشی قرار گرفته‌اند، متفاوت بوده‌اند، ادامه داد: این گونه نیست که این افرادی که قربانی اسید پاشی شده‌اند همگی جز یک دسته یا قشرخاص بوده باشند.

به گفته جانشین رئیس پلیس کشور هر ۴ قربانی ماجرای اسید پاشی در اصفهان زن بوده‌اند.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه متاسفانه در هفته ناجا شاهد بروز ناامنی‌هایی در مرز شرقی کشور و به شهادت رسیدن پرسنل ناجا بودیم، اقدامات ناجا برای برخورد با اشرار چگونه است؟ گفت: این در گیری‌ها اتفاقا نشان دهنده تسلط ناجا در برخورد و مقابله با اشرار است و اخباری که مخابره می‌شود نشان از اقتدار کامل ناجا در مقابله با اشرار دارد.

وی در ادامه این مطلب افزود: در خصوص این ناامنی‌ها نیز باید گفت: عده‌ای از اشرار در مرزهای کشور همسایه با افراد ما درگیر می‌شوند که این نشأت گرفته است از بی‌مسئولیتی این کشور‌ها است.

جانشین رئیس پلیس کشور خاطر نشان کرد: در سالهای گذشته نیز ما شاهد چنین اتفاقاتی بوده‌ایم اما با اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر شاهد شناسایی به موقع این اشرار توسط پلیس بوده‌ایم.

اشتری در خصوص اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ‌ ایمنی و امنیتی نیز اظهار داشت: عمده اهداف این نمایشگاه شامل تبادل اطلاعات، تجربیات و ثبت اختراعات در حوزه ایمنی پلیسی می‌شود که هر ساله نیز نسبت به گذشته رشدچشمگیرتری داشته است.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۱۲ درصد غرفه داران خارجی افزایش پیدا کرده است.

جانشین رئیس پلیس با بیان اینکه تمام تجهیزات پلیسی و امنیتی ما بومی است، افزود: به جرات می‌توان گفت نزدیک به صددرصد تجهیزات ما ساخت داخل و بومی است که البته از تجربیات کشورهای دیگر نیز ا ستفاده می‌کنیم.

اشتری خاطر نشان کرد: پیگیری وکشف جرم نیز از طریق همین دستگاه‌ها و تجهیزات افزایش پیدا کرده به گونه‌ای که کشف جرم ما امسال نسبت به سال گذشته سی درصد افزایش یافته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر ایجاد گشت ارشاد در نمایشگاه ایپاس و برخورد با غرفه‌داران بدحجاب گفت: یکی از وظایف نیروی انتظامی تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی چه در نمایشگاه ناجا و چه در نمایشگاههای دیگر است؛ ‌ البته با تذکراتی که داده شده وضعیت نسبتا مناسبی در نمایشگاه وجود دارد و اگر لازم باشد گشت ارشاد نیز در ایجاد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حتی برخی از غرفه داران ما به دلیل مقررات و تذکرات ما حاضر نشدند به این نمایشگاه بیایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ع ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    10 2
    با درود احساس میکنم هیچ موقع نمتوانم در این خبرنامه ها نظری را قرار بدهم و با خاطری آسوده منتظر منتشر شدن آن بمانم تا ببینم آیا گروههایی پیدا میشوند تا هم نظر با من درد دوران جاهلیت را با فریاد به گوش دیگران برسانند اما متاسفانه می بینم که خود گردانندگان این خبرنامه ها با وجود ادعا در آگاه کردن مردم از این جاهلیت ها، خود به گونه ای دیگر مردم را در جهل گمراهی قرار می دهند. پس به این امید که حداقل خود صاحبان خبرنامه ها متن هایم را بخوانند می نویسم... عزیزان به دنبال امثال گروه های داعش در جای جای دنیا نگردید آن ها مسلمان نماهایی هستند که فقط برای نابود کردن کامل ترین دین خدا با روش انسان های وحشی عمل می کنند. داعشی ها ی واقعی بیشتر در کشور خودمان هستند که با خرافات و تهمت زدن بی جا و اعمال نظر های وحشیانه می خواهند به اسم اسلام و امر به معروف و نهی از منکر و خود را جانشین و مجری خدا قلمداد کنند و در حالی که خدا برای نگه داشتن دین خود و به گفته خود حتی به پیامبران خود کوچکترین نیازی ندارد چون گفته است ای پیامبر تو فقط مامور رساندن پبام من به بندگان من می باشی، حال در کشور ما گروه های بیشماری از مردم تحصیل کرده و یا عامی در جایگاه عظیم پروردگار حود را قرار داده اند و به جای او حکمرانی می کنند و می گویند خدا می ترسد بندگانش ادیان را به تباهی بکشانند و مردم را از من دور کنند پس شماها بروید و مردم را بکشید، اسید بپاشید، اعتقاداتشان را تفتیش کنید به زور و کشان کشاش بیاوریدشان دم درب بهشت تا من آن ها را وارد بهشت کنم و شیر و عسل و هفتاد حوری در اختیارشان قرار دهم، به زور چادر سرشان کنید چون خود نمی دانند چادر برایشان بهتر است و من هم آن پایین نیستم تا بهشان بفهمانم تا شاید اینطوری کار من زیاد نشود و مجبور نشوم آن هایی را که منحرف شده اند بیخودی وارد جهنم کنم چون جهنم خرج دارد و باید برای وسیع کردن و جای دادن این همه گنهکار هزینه کنم از طرفی من حوصله ندارم آن ها را در حالی که دارای اختیار بود ه اند مورد مواخذه قرار دهم که چرا از اختیار خودتا درست استفاده نکرده اید پس بهتر است حرف خود را عوض کنم و بگویم ای مامورین و بر گزیده های من بروید و با زور کاری کنید که مردم خوب باشند و جلوی اختیار آن هارا بگیرید آن ها را کور کنید که دیگر با چشم هایشان گناه نکنند تا مثل کسی که قادر به ماهیگیری نیست یک ماهی به سر قلابشان بیندازیم و بگوییم تو ماهی گرفته ای به این افراد کور هم بگوییم تو با چشمان کورت مرتکیب گناه نشده ای.......
  • شهیاد ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    3 0
    به نظر من این اسید پاشی ها کار منافق ها و تروریست ها است یعنی امریکا و اسرائیل و منافق ها و ضد انقلابی ها این با این کار میخواهند تنش در این جامع ایجاد کنند و به قول معروف میخواهند با این کار هایشان اب را گل ا لود کرده و ماهی اشان را بگیرند ولی ما زرنگ تر از ان هستیم گول انها را نمیخوریم ولی اگر به دست قانون بیفتند عاملانش باید به اشد مجازات اعدام شوند تا دل قربانیان خنک شود.من واقعا برای این خانواده های قربانی متاسفم و همه ی عاملان اسید پاشی را نفرین میکنم تا به یه بیماری ناعلاج گرفتار شوند.
    • ارغوان ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
      0 0
      شهیاد جون من با نظر شما موافقم به نظر من عاملین اسید پاشی در اصفهان همان کار این ضد انقلابی ها و امریکا جنایت کار است .تا حالا از این اتفاقا تو ایران نیافتاده بود تا دیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر و هفته ناجا است پیش خودشون فکر کردن چی کار کنیم مردم بر علیه دولت جمهوری اسلامی ایران بیفتند این ها با این کار میخوان اعتمادی که مردم بر دولت دارند را از بین ببرند ولی ما گول هیچ بنی بشری را نمیخوریم-خیلی این ضدانقلابی ها عوضی ان...ولی ما حیله این دشمنان اسلام و ایران را نمیخوریم منم دعا میکنم که این عاملان امریکا و اسرائیل به حق خدا به دست چنگال قانون بیفتند و به بدترین شکل ممکن مجازات شوند.