نخستین کنفرانس ملی کارآفرینی در حوزه معلولیت روز چهارشنبه سی‌ام مهرماه در مجمتع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار خواهد شد.

سلامت نیوز: نخستین کنفرانس ملی کارآفرینی در حوزه معلولیت روز چهارشنبه سی‌ام مهرماه در مجمتع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز، این همایش با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و مجمتع آموزشی نیکوکاری رعد و با هدف ترویج کارآفرینی اجتماعی و افزودن غنای علمی این حوزه، معرفی توانمندی‌های معلولان به فعالان اجتماعی و ایجاد هم افزایی میان آنها برگزار می شود.

دبیر کنفرانس ملی کارآفرینی اجتماعی در حوزه معلولیت درخصوص اهداف این کنفرانس گفت: مهارت و انرژی کارآفرینانه می‌تواند مسائل اجتماعی و نیازهای برآورده نشده را به فرصت‌های معتبر برای ایجاد ارزش اجتماعی تبدیل کند. این همایش با هدف یافتن جدیدترین و بهترین راه ممکن برای ایجاد و تقویت «ارزش اجتماعی» كه در كنار كارآفرینی سازمانی و اقتصادی، در محافل علمی به آن توجه می‌شود، برگزار خواهد شد.

به گفته «مهدیه نجفی‌زاده» دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با دعوت از جامعه علمی کشور برای تولید علم در این حوزه از یک سو و فعالان اجتماعی و یا کارآفرینان مشتاق به حوزه اجتماعی برای ترویج عملی و به اشتراک گذاری تجربیات موفق از سوی دیگر قدم برداشته اند.

وی افزود: در این همایش سخنرانان علمی احمد روستا، خانم فیروزه صابر، زهرا آراستی، حسین خنیفر، علیرضا امیدوار، سخنرانان تجربی مریم رسولیان، مهندس برجیان، خانم منصوره پناهی، رمضان جهانداری، آقای محمد موسوی هستند و میزگرد علمی با حضور خانم آلیا، آقای صابری، اقای هاشمی، آقای کمالی، آقای جهانداری، آقای عبادتی، آقای موسوی برگزار می شود، همچنین در مراسم اختتامیه این همایش از کارآفرینان اجتماعی با حضور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل خواهد شد.

نجفی‌زاده ادامه داد: با توجه به گردهمایی صاحبان صنایع در کنفرانس کارآفرینی اجتماعی، یک شبکه ارتباطی میان فعالان حوزه ایجاد می شود و محصولات و فعالیت‌ها شناخته‌تر می‌شوند. مجموع این عوامل موجب هم افزایی میان خانواده بزرگ صنعت خواهد شد.

لازم به یادآوری است، در این راستا نمایشگاه توسعه کسب و کار برای معرفی دستاوردهای کارآفرینی در حاشیه کنفرانس برگزار می‌شود. همچنین برای انتقال تجربیات کارآفرینان اجتماعی موفق از آنها دعوت به عمل آمده تا در قالب نمایشگاه کارآفرینی اجتماعی به نمایش و انتقال تجربیات خود بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha