دکتر حسینی مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوا با اعلام خبر وقوع هشتمین روز پاک از ابتدای سال 1393 تا کنون افزود: تعداد روزهای پاک سال 1393 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4 برابر شده است وی همچنین تعداد روزهای سالم از ابتدای سال تا کنون را 153 روز عنوان نمود و اضافه کرد کیفیت هوا در این سال در مقایسه با سال 1392 از بهبود نسبی برخوردار است.

سلامت نیوز: دکتر حسینی مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوا با اعلام خبر وقوع هشتمین روز پاک از ابتدای سال 1393 تا کنون افزود: تعداد روزهای پاک سال 1393 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4 برابر شده است وی همچنین تعداد روزهای سالم از ابتدای سال تا کنون را 153 روز عنوان نمود و اضافه کرد کیفیت هوا در این سال در مقایسه با سال 1392 از بهبود نسبی برخوردار است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،حسینی در ادامه، اعلام عوامل موثر در خصوص این بهبود را مستلزم بررسی شرایط جوی دو سال دانست و افزود:  مرتبط دانستن این کاهش با تنها یک عامل همچون بهبود کیفیت بنزین به لحاظ علمی و فنی ، صحیح نبوده و نیاز به بررسی های دقیق و کارشناسی دارد.

وی بیان کرد تعداد روزهای ناسالم برای گروههای حساس جامعه در سال 1392 هفتاد و سه روز بوده است که در مدت مشابه سال 1393 تعداد این روزها به 50 روز کاهش یافته است. وی تعداد روزهای ناسالم برای تمامی افراد جامعه را در هر دو سال برابر و 2 روز اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوا در انتها امکان دسترسی سریع شهروندان به آخرین وضعیت کیفیت هوا را از دو طریق اعلام نمود و گفت: این شرکت آخرین وضعیت کیفیت هوا را به صورت آنلاین و به تفکیک تمامی ایستگاههای مستقر در شهر تهران بر روی وبسایت خود به آدرس: air.tehran.ir قرار داده و همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت بازار نسبت به دریافت نرم افزار تلفن همراه "آسمان آبی" اقدام نمایند.

این نرم افزار آخرین وضعیت کیفیت هوا را بر روی نقشه تهران به اطلاع شهروندان رسانده و در صورتیکه شاخص کیفیت هوا از حد استاندارد فراتر رود امکان اعلام پیام به مخاطب را داراست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha